Nou, als ik buienradar moet geloven is de onweer al weg als de bui hier komt.. MIsschien nog net een staartje, maar behalve veel regen zie ik niks raars vanavond..
Hoge noorden (friesland) nog niks, alleen bewolkte lucht, en veel wind maar verder nog niks. Maar goed wij moeten ook nog even afwachten.
Het regent en waait hier (onder Nijmegen) flink. Het is donker en het onweer hoor je dichterbij komen.
ooooooooooooooooooo wat een noodweer hier in berkel en rodenrijs....... NOT jeetje wat een poeha weer door dat knmi en sommige mensen .... beetje wind onweer en regen en het is noodweer.... dit noem je een zomers buitje.... net als afgelopen maandag viel dit weer reuze mee
Hier in cuijk wordt het nu ook flink donker en begint het heel hard te waaien en donderen en ik ben zon bangerik
Ik woon in helmond en tot nu toe een paar donders en regen dat was het dan. Normaal als het echt regent hebben wij een waterval achter over onze achterraam maar nu niet? Idd weer veel te veel reclame over gemaakt. Dan werken de wolkjes niet mee
Half uurtje geleden, kwam het met bakken uit de hemel. Verderop in de straat is er zelfs melding gedaan van wateroverlast, schuur ondergelopen... Nu is het rustig en droog.
Ik weet nog dat ik zwanger was en dat er toen echt een onwijze onweersbui was. dat was in mei of april 2009. Sindsdien niet meer zulk noodweer gezien... hier is t al droog en wat lichter. onweer is in de verte
Ik woon in t gooi en hier werd t ineens donkere lucht en viel t met bakken uit de hemel...!!! En nu begint t te donderen en af en toe flinke bliksem met fel licht en t regent nog steeds dus ik vind t wel noodweer vind t gedonder en de bliksem wel erg eng!