WOOWw het giet hier, en knetter donker.. nog geen onweer maar wel een zwembad in me tuin edit: toch wel onweer
Omg Den Haag trok het net binnen 10 sec helemaal dicht..Beetje groene lucht, maar er gebeurt nog weinig. Ben benieuwd..
Ik vind het ook wel wat hebben.. Volgens buienrader begint het hier rodn 20.00 dus bijna.. Trekt al aardig dicht hier... Vind t alleen bagger dat vriend over een halfuurtje er nog uit moet
zo zag het er een half uurtje geleden hier uit.. ( zuiden van zuid holland ) Bekijk bijlage 254661 Bekijk bijlage 254662
Het komt hier met bakken uit de hemel en het is pikkedonker, onweer valt op zich nog wel mee, 3 keer per kwartier ofzo. Maar voor zover ik gezien en begrepen heb komt tussen 21 uur en 23 satan even huishouden. Ik moet mijn man of naar zijn avonddienst door het weiland laten fietsen (rond 21.30) of ik moet hem zelf brengen... Maar dat brengen gaat niet lukken want ik heb mijn 2 neefjes en 1 nichtje hier te logeren. Ik kan ze niet wakker maken want dat zijn ze helemaal panisch en morgen moeten ze naar school. En als ik ze al wakker maak in het heftigste komen ze nooit terug meer in slaap. HELP!!!!
Nondeju ... wat een weer hier . En die vent van mij is nog op de weg. Ik ben doorgaans nooit zo bang aangelegd, maar hier wordt ik een beetje kriegel van. Hij neemt ook z'n telefoon niet op (nu is dat op zich niet zo'n raar iets (helaas)), maar met dit weer maak ik me daar toch wel druk om Zucht, nou ja, zolang z'n telefoon over gaat, dan ga ik vanuit dat er niets aan de hand is ...
hier pas eind van de avond, rond half 11.. duurt nog even dus. voor die tijd word er wel regen verwacht..
ik was helaas net te laat om het nog mooier op de foto te krijgen maar vond het er ook geweldig uitzien ..
mmmmmmmm ik ruik de regen! hoop alleen dat de wind goed staat want lydia's raam sluit niet en als de wind van achter is regent het ook in. Ah, nu zie ik spetters vallen