Kan er geen buurman/vrouw even op de kinderen letten, zodat jij je man even kan brengen? Of iemand anders die je man kan brengen of oppikken?
Hier is het nu aan het regenen, maar verder (nog) niks spectaculairs. Ik ben wel toe aan een goede onweersbui, ik hou d'r wel van
te vroeg wat gezegd haha. Binnen no time een zwarte hemellucht en mega veel regen/ hagel (spoelt mooi al de vogelpoep van me auto). Omweer valt nog wel mee eerder gerommel.
zooo wat een gek zeg.. de lucht trekt dicht hier pikke zwart en het gutst er uit niet normaal en de onweer klinkt ook aardig.. de bomen hier in de straat staan gewoon krom zo een harde wind oh overigens ook omgeving tilburg
Het waait me hier toch hard! Zag net een fietser voorbij razen, heb ik toch best wel medelijden mee, brrrr
Nou ik svb nog buiten mijn sigaretje te roken af en toe een druppeltje lekker windje en wolken die in elkaar draaien
Buurman is een uur geleden op vakantie vertrokken, geen kennissen of fam. hier gezien we zojuist verhuisd zijn naar het zuiden des lands. Vrees ze toch wakker te moeten maken
Hier is het losgebarsten! Vooral veeeeel regen, maar nog geen onweer. Volgens buienradar is dit het hoogtepunt. Valt dan weer tegen vind ik...
Zodra het KNMI en ANWB begint over noodweer weet ik al dat het met een sisser afloopt hier. Echt noodweer heb ik alleen meegemaakt toen ik klein was (de winter van 1979) verder is hier nooit echt noodweer meer geweest. Tegenwoordig brullen ze al noodweer bij een beetje onweer.
daar ben ik vanmiddag ff geweest hier in maasbracht alleen veel wind, paar druppels regen en 2 flitsen gezien tot nog toe. Schommeld lekker nu