Vanavond hebben we een pretecho bij Jan Koning in Ochtend. Ik ben vandaag 16 weken en 1 dag. We hopen dat we het geslacht vanaaf weten! Volgens Jan igg wel SUPERRRR SPANNEND!
Thanx! Nou bij dochterlief voelde ik echt dat ik een meid kreeg...(wisten we pas met 24 weken), ik droomde over meiden, keek uitsluitend naar meidenkleertjes..... En nu...niets...ik DENK een meid weer, maar twijfel heel erg.....
ik hoop dat ze het kunnen zien want heb zelf morgen een pretecho en ben dan 16 en 3 dagen dus als ze het bij jou kunnen zien dan misschien ook wel bij mij ik hoop het voor je laat je ook even weten wat het word?
Spannend meid! Mijn gyn zei ook dat hun t met 16 weken konden zien, ben benieuwd 3 oktober! Hahahaha!
Oooh zo spannend voor jullie allemaal! Gaan jullie het geheimhouden of verklappen? Want nu ben ik zelfs nieuwsgierig voor jullie hahaha Ik weet nog toen ik zelf rond die tijd zat, was ook zoooooooo benieuwd en heb toen bij 17 weken een echo laten maken waarop al heel duidelijk te zien was dat het een klein ventje is
Ooooooh leuk leuk leuk! Ik moet zo ff weg en vanavond zit ik er waarsch. pas weer op en dan weet ik ook wat je krijgt! Leukkkk leuk leuk
hihi We moeten om 19:15, echo zal hoe lang duren? Half uurtje ofzo? Dan nog half uurtje terug rijden......dus ik ben rond 20:30 online denk ik
Spannend! Wij hadden gisterenmiddag de 20 weken echo en ik was op van de zenuwen! Alles was goed en we weten nu ook wat we krijgen, maar we houden het nog geheim! Veel plezier vanavond!
spannend hoor ik moet morgen om 14:45 en ik laat het ook weten hoor dat kan ik niet voor me houden hahaha
Nou....daar ben ik dan.................. De echo was helemaal super! Alles was goed met beebje! We hoeven ons geen zorgen te maken om de 20 weken echo zei hij haha. En....................we krijgen een zoon!!! We zijn zo happy!