Als je je tenen stoot....

Discussie in 'De lounge' gestart door dochters, 4 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Hebben jullie ook dat het verschrikkelijk veel pijn doet als je je tenen stoot? Ik liep daarstraks in de keuken keihard met mijn tenen tegen de pedaal van de pedaalemmer. Een helse pijn kwam er.... Bloedde ook een beetje. En nu voelt het bij het teenkootje dik en warm.
    Hebben jullie ook altijd dat het daar altijd zo'n zeer doet met stoten, en op andere plekken veel minder?

2. Eylem

Eylem Niet meer actief

Oh ja vreselijk, vorige week nog, tegen de badkamerdeur aangelopen, kleine teen helemaal blauw/paars, hij doet nu nog steeds pijn soms. Het is inderdaad heel gevoelig

3. sydneys

sydneys Niet meer actief

Ja klopt en op mijn elleboog dat doet ook echt pijn. Heel die zenuw voel ik dan door mijn arm gaan.

4. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Herkenbaar dus. Voelt bijna als een kneuzing dit.

Elleboog kan inderdaad ook zeer doen, het telefoonbotje noemen ze die toch?

5. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ja ik stoot mijn tenen ook echt super vaak.
    Dus dan is de pijn net een beetje weg, en hoppaaa.
    Mijn tenen staan ook niet meer recht. Ze zijn allemaal al een keertje gebroken geweest.
    Met regelmaat ook het vel er af, of een stuk nagel.
    Ik ben echt een giga kluns wat mijn voeten betreft haha.

6. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Tenen en elleboog dat doet echt mega zeer. Als ik alleen ben dan komen er ook altijd even wat "niet-geschikt-voor-kinderoortjes" woorden uit. Als ik niet alleen ben dan is het wat gemurmel.

7. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Nou bij mij vloog er per ongeluk wel een k*t uit MET dochter erbij.... :)

8. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Kan gebeuren toch. Dat gebeurd bij mij ook echt wel eens, maar probeer mij meestal in te houden en het onverstaanbaar te maken.. Is erg moeilijk haha

9. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Ik hou me normaal gesproken ook in, maar dit vloog er uit voor ik er erg in had. ;)

10. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Oh ja, afgrijselijke pijn is dat! Ik heb het vooral in het zwembad, als je iets te hard de bodem bereikt, aaaaarghh.

Hoop dat het gauw weg trekt, TS!

11. kwebbel17

kwebbel17 Niet meer actief

Hier ook wel eens gescholden en zegt ze dat vrolijk na! Gelukkig is ze dit nu wel weer "vergeten" :D

12. Bloempje34

Bloempje34 Bekend lid

10 dec 2013
    795
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik ga ook altijd springen als ik mijn teen stoot haha.
    Botje op je elleboog noemen wij trouwens hier altijd 'elektrische botje', ook heel vervelend!

13. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    Afschuwelijk! Dit is 1 van de weinige momenten dat ik vreselijk kan vloeken!

Sterkte met je teentjes..

14. MZS

MZS Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.605
    0
    0
    Home sweet home
    oooo men! dat was het eerste wat ik dacht bij het lezen van de topictitel
    de mijne werd een keer gelijk paars en zo dik als 2 tenen naast elkaar

15. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Teen stoten staat voor een flinke scheld partij bij mij dan auw van de pijn alleen al ga ik schreeuwen haha. Erg he.

16. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    jaa vorige week nog met mn teen tegen de rand van de salontafel. ik zakte gewoon op de grond van de pijn.
    en man en dochter maar lachen. achteraf moet het er ook hilarisch uitgezien hebben maar het deed echt HEEL veel pijn

17. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

15 sep 2008
    2.803
    70
    48
    Vrouw
    ik stoot regelmatig mijn teen ergens tegen aan :x
    Deuren, tafels, bed en ook vaak tegen een winkelwagentje (vooral met slippers aan nu doet dat erg veel pijn)
    Vreselijke pijn die echt door heel je lichaam heen gaat.
    Een tijdje terug heb ik de Ipad op mijn teen laten vallen, ik werd echt misselijk van de pijn.
    Mijn teen werd zo dik dat het pas na 45 minuten ging bloeden, hij sprong van de zwelling gewoon open.
    Dat werd een ritje hap omdat ik verging van de pijn.

18. Tante Truus

Tante Truus Actief lid

14 jul 2014
    352
    117
    43
    Klinkt misschien heel raar, maar wat bij mij altijd heel goed tegen de pijn helpt, is met de hiel van mijn andere voet druk uitoefenen op de zere teen. Dan trekt bij mij de ergste pijn altijd heel snel weg. Geen idee waarom, maar hier werkt het en is het helaas ook regelmatig nodig.

19. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Inmiddels loop ik nu met een dikke teen rond, die paars is geworden. Zeer pijnlijk.... doet ook zeer met lopen. :(

20. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.306
    17.209
    113
    weken terug mn tenen gestoten tegen de bank, middelste teen voel ik nog steeds, vooral met schoenen aan

Deel Deze Pagina