Ik controleer nooit de pas met de bon. *schaam* Je moet al zoveel vragen en onthouden bij de kassa haha!
Geeft niet hoor. Als we alles zouden moeten onthouden.... Maar wij hadden in ons filiaal niet veel meer over. Morgen even hier in het dorp kijken. Wel alvast een flesje bedtime olie in huis.
Dames wie de bon nog wil pb me maar. Je kunt de bon ook met een andere pasje gebruiken. heb zelf uitgeprobeerd. mvg dkh
Bij mij moest ze 4x de code in toetsen voordat hij het deed. Was al bang dat ze de nummers met elkaar zou gaan vergelijken maar gelukkig bij de 5e poging deed hij het wel.
geen idee of de code het deed hier in de plaats bij 2kruidvat filialen geweest en bij beide was het vak leeg, op mijn vraag wanneer ze weer kregen was het de vracht komt op vrijdag dus het zal wel niet leverbaar zijn. De andere winkel was nog iets knapper en zei woensdag is het er vast weer, en de actie is tot dinsdag dus lekker handige actie was de eerste keer dat ik een bon uitprinte maar als het altijd zo gaat vind ik het wat zonde van mijn inkt
Ik vind de laatste tijd de aanbiedingen echt helemaal niets meer !!! En als er dan een aanbieding is dan ga je erheen is het er 9 van de 10 keer niet meer ! Komt dan meestal precies 1 dag later dan dat de bon geldig is binnen
Hmmmm, dan weet ik het ook niet. Wij krijgen morgen weer vracht, even kijken of er nog wat leuks bijzit.