Wie weet een leuk restaurantje in Den Haag / Scheveningen ? Wij gaan vrijdag naar De Lama's en willen voor die tijd lekker ff een hapje eten. Maar wij komen uut 't Oostn en ken dus niks daar. Wie heeft leuke suggesties ? Wij zijn echte vleeseters, vis lusten we ook wel maar liever vlees Verder chinees is ook lekker, Grieks, ..... Ik hoor het graag ! Mag me ook PB-en....
In scheveningen op de boulevard zitten een hoop leuke tentjes! Genoeg te kiezen en niet duur. (boulevard kun je niet missen!) Have fun, had ook wel gewild
Hier ook uut 't oost'n Wij gaan nog wel eens met kennissen naar Simonis op de visafslag. Das echt heerlijk, veel, en voor weinig geld. Moet je natuurlijk niet denken dat je in een 3 sterren restaurant terrecht komt, tis gewoon gezellig. Ze hebben er alle vissoorten die je maar kunt bedenken. Voorbeeldje (krijg al honger als ik er weer aan denk) Groot bord verse kibbeling, met friet, rauwkostsalade en saus kun je zelf pakken zoveel je wilt voor nog geen 10 euro : Oja, zelfs die kerel van mij krijgt zn bord daar niet leeg
In Den Haag, tegenover het Binnenhof, zit een restaurantje dat Lokanta heet. Erg knus, leuk en warm ingericht met oosterse kleuren en spulletjes. Ze hebben ook een website geloof ik. Je moet wel van tevoren reserveren want het is er erg druk ! Het eten is er lekker (ook veel vegetarisch) en niet duur. Op 5 minuten loopafstand zit een tramhalte richting Scheveningen, als ik me niet vergis lijn 1. Moet je voor de zekerheid maar even nakijken als je daar gaat eten.
Ik heb 1 keer in Scheveningen gegeten en dat was in de Pianobar. Zit aan de boulevard. Gezellig en lekker eten en betaalbaar. Veel plezier bij de Lama's!
Ik ben een tijd geleden ook naar Scheveningen geweest! Ik ben toen gaan eten bij http://www.borsalino.nl Een paar jaar geleden was het eten er niet echt goed, maar mijn broer komt uit Den Haag en heeft me toch aanbevolen deze nog een keer te proberen! Het was echt ONTZETTEND lekker! Omdat je zo van vlees houdt is dit echt een goedkope maar lekkere keuze! Vergat ik bijna te melden...het eten is ook onbeperkt!
of in scheveningen aan de boulevard en dan eettentje ''vitesse'' is heel goed volop keus en niet duur
In scheveningen is la galleria een prima pizzeria. Deze zit zowel op het kurhausplein als op de boulevard. Verder zijn lemongrass en Raar erg leuk. Je kunt ook even kijken op www.iens.nl dan onder den haag en dan onder scheveningen. Kun je wat reacties van mensen op verschillende restaurants lezen. Ik heb zelf op de hotelschool gezeten (scheveningen) en daar dus jaren gewoond.
@Chantilly Als je in Den Haag wil eten kan je op het Plein (bij het binnenhof) veel leuke restaurantjes vinden. Daarnaast zit "LEUK" in het centrum en ook daar kan je erg lekker eten. (daar moet je wel reserveren!) Of lekker hollands met een goed stuk vlees is "Greve" in de torenstraat. (dichtbij de paleistuinen). Mocht je in Scheveningen gaan eten dan heeft "De Veiling" altijd wel een lekker weekmenu! (en natuurlijk ook veel keuze op de kaart) dit zit naast het Kurhaus. Succes met het uitzoeken!
Vanwege wat tijdgebrek hebben we bij het Novotel gegeten, want dat is in het World Forum Theater, daar was de voorstelling. Lekker eten ! Maar idd, Scheveningen had keuze zat, helaas weinig tijd in Den Haag doorgebracht.
Als je niet duur wilt en lekker en gewoon gezellig (veel studeneten en jonge mensen) Bij billy/Binky beer op de boulevard van Scheveningen; bijna helemaal op het eind.. Lekker gekruide spareribs/gambas/kipsate enz enz vel plezier!