Ik werd vanmorgen wakker, half 9... Half 9?? Ik mn bed uit en ik hoor S ook wakker worden, ideale tijd om vandaag 1 slaapje te proberen! Ze lag om 12.45 op bed benieuwd hoelang ze slaapt en of ze dan vanavond 19.00/19.30 haalt Normaal is ze rond 7.00/7.30 wakker en gaat dan half 11 naar bed tot 12 en dan 15.30 tot 17.00 en om 19.30/20.00 erin. Vind 1 slaapje best lastig want als ze om 7.00 wakker is red ze 12.30 niet... Als ik dr eerder op bed leg red ze t savonds niet. Langer dan 4 uur wakker zijn red ze nog niet.... Ze is nu 15 mnd, vanaf wanneer sliepen jullie kindjes nog maar 1x?
Mijn dochter slaapt sinds 13 maanden maar één keertje. Wel lekker, uitgeslapen tot half 9! Mijn meisje slaapt ook weleens uit, laatst tot half 10 (heerlijk!) En evengoed slaapt ze dan 's middags van 12:30 tot 14:30. 's Avonds gaat ze ook gewoon slapen tussen 19:00 en 19:30. Hopelijk slaapt jouw kleintje ook prima vanavond, maar komt vast goed Mocht ze het toch niet redden van 07:00 tot 12:30 doe je die dagen toch gewoon twee slaapjes? Ze vindt vanzelf een ritme van 1 slaapje.
De jongste is nu 18 maanden en ik kan mij al niet meer herinneren dat ze nog twee keer sliep overdag Misschien omdat we nog een dochter hebben en ze al snel in Het ritme van de oudste is meegegaan. Nu zijn ze hier echte uitslapers hoor en is half negen 'vroeg' Haar middagslaapje wordt ook steeds later merk ik, ze ligt nu net een half uurtje op bed, terwijl de oudste aan het 'chillen' is op de bank (zij slaapt al een paar maanden overdag helemaal niet meer). Ik hoop dat het gaat lukken, want je krijgt weer zoveel vrijheid en tijd erbij!
Hier slaapt ze inmiddels een week of 4 nog maar 1x per dag (dus sinds ze 11 maanden is) én ze in eigenlijk altijd voor 7 uur 's ochtends wakker! Slapen is niet haar hobby, dat mag duidelijk zijn
Mijn zoontje slaapt sinds een week 1x, hij is ruim 16 maanden. Rond 14 maanden ook een keer een paar dagem achter elkaar, maar als snel bleek hij toch 2 slaapjes nodig te hebben. Nu slaapt hij van 12.00-14.00/15.00 en dan om 18.30/19.00 er weer in.
Super gegaan! Ze heeft van 12.45 tot 15.00 geslapen, rond 18.30 begon ze in dr oogjes te wrijven dus pyama aan, boekje gelezen, flesje en om 19.15 naar bed. Als ze lekker uitslaapt dus lekker 1 slaapje!
Dochter is overdag een slechte slaper, altijd al geweest, dus ze slaapt al een tijdje nog maar 1 keer overdag, sinds we dat doen is het wel een langer slaapje geworden, maar ze is een stuk vrolijker, elke keer naar bed was drama. Nu slaapt ze meestal van 12:45 - 15:15 soms wat langer soms wat korter. Een enkele keer, als ze s middags maar kort, minder als 1,5 uur, heeft geslapen valt ze na het eten op de arm of met wandelen even in slaap, maar dat is dan echt een powerslaapje van 5-10 minuten.
mijn zoon is nu 20 mnd en ik kan me niet herrinneren dat hij 2 slaapjes deed, ik denk dat hij vanaf 3/4 mnd nog maar 1x sliep overdag. Hij is rond 7 uur wakker, gaat om 12.00 uur naar bed en slaapt tot half 2 ongeveer. Om 19.00 uur gaat hij weer naar bed.
Wow dan slapen mijn kinderen veel! Nu met 15 maanden, om 8 uur eruit, van half 11 tot half 1 slapen, dan van ongeveer 14.45 tot 16.30 slapen en om half 9 er weer in. Stiekem vind ik het nog wel lekker, twee keer per dag even mijn handen vrij haha
Hier vaak nog 2 slaapjes hoor! Op werkdagen 7 u wakker, 10-12 slapen, smiddags van 3-4 ongeveer slapen en savonds rond 8 naar bed. Op vrije dagen: ongeveer 9 uur wakker, 11-1 slapen en vaak nog een uur voor het avondeten en dan weer rond 8 uur savonds.
Spannend! Bij ons was het de oplossing voor het slechte slapen in de avond, hij was ook 15-16 maanden denk ik. Eerste week al rond 11:30 in bed. De weken erna rond 12 uur en nu vaak pas om 12:30. Het is wennen, maar bij ons ging het erg goed.
Hier met 11 maanden overgegaan op 1 slaapje, dit omdat hij het tweede slaapje niet meer ging slapen. Ging in het begin wat rommelig, dan sliep ie een uurtje, dan helemaal niet, dan twee uur en dat is een slaapje van 2,5/3 uur geworden...8/9 uur eruit, 12/12.30-15/15.30 slapen, 19.30 de nacht in.