oproep voor december mama's

Discussion in 'Zwangerschap' started by eve, Aug 4, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. eve

eve Fanatiek lid

Apr 26, 2006
    4,525
    0
    0
    Den Haag
    Hallo allemaal,

Op het forum van de december mama's hebben we een lijstje gemaakt van wie een jongen/meisje krijgt en bij wie het onbekend is. Er zijn vast wel meer december mama's op deze site die niet op dat forum posten. Dus word jij ook mama in december en wil je vertellen wat het geslacht van je kindje is, laat het dan even weten. Dan kunnen we het lijstje compleet maken.

Tot nu toe zijn de jongens zwaar in de meerderheid! Dus kom op met die meiden!

2. Ivonne

Ivonne Actief lid

Apr 9, 2006
    441
    0
    0
    Ik weet nog niet wat het word, heb 16 aug. de screeningsecho en daarna hoop ik het te weten.

3. Fleur1

Fleur1 VIP lid

Apr 14, 2006
    5,068
    0
    36
    Ik weet het ook nog niet. We zullen waarschijnlijk maandag tijdens de echo beslissen of we het wel willen weten haha. Dus misschien hoor je het een maandag anders zullen we er rond de kerst pas achter komen

4. Daphne

Daphne Fanatiek lid

Jan 1, 2006
    4,615
    0
    0
    Roosendaal
    Jaaa, ik krijg een jongen. Ik post eigenlijk niet bij de decembermamma's want het gaat zo snel en er wordt ook vaak over je post heen gelezen.

5. eve

eve Fanatiek lid

Apr 26, 2006
    4,525
    0
    0
    Den Haag
    Ja Daphne, daar moet ik je eigenlijk wel gelijk in geven :oops: . Kom er zelf ook niet heel veel hoor maar vind dit lijstje toch wel erg leuk. En door jou weer een jongen erbij :D

6. setje

setje Fanatiek lid

Jun 18, 2006
    1,989
    0
    36
    Hoevelaken
    ja, hier ook een kereltje!!!

7. slingding

slingding VIP lid

Apr 9, 2006
    5,425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    bij ons is het voor 96% zeker het hield de benen bij elkaar.
    Aangezien wij het het voor ons zelf willen houden en ik het vermoeden heb dat er een collega mee leest wil ik het liever (nog) niet vermelden, hopelijk hebben jullie hier begip voor.
    Ik post dec mama's ook maar het gaat inderdaad erg snel en dan heeft iemand het over iets, maar dan moet ik 6 bladzijdes terug lezen.

8. Fleur1

Fleur1 VIP lid

Apr 14, 2006
    5,068
    0
    36
    slingding,
    Is het erg moeilijk om het voor jezelf te houden wat het is?

9. Ivonne

Ivonne Actief lid

Apr 9, 2006
    441
    0
    0
    Waar kan ik dat forum vinden?

10. eve

eve Fanatiek lid

Apr 26, 2006
    4,525
    0
    0
    Den Haag
    Bij het Bevallingslijst forum

11. slingding

slingding VIP lid

Apr 9, 2006
    5,425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    het is wel moeilijk, maar we hebben afgesproken als perongelijk 1 paar ouders het weten door bijv. verspreking het de andere het ook te vertellen alleen kan mijn moeder zeer slecht haar mond houden en misschien bedenken we ons wel maar nu houden we het nog voor ons anders is het geen verrassing meer voor iedereen. wij kiezen er dan ook niet voor om nog een (3d) echo te laten maken anders is er voor ons geen verrassing meer en nu zie je wel je kindje maar weet nog niet precies hoe het eruit gaat zien en als je dan een 3d echo hebt gehad weet je alles al hou de neus staat enz.

12. nijn

nijn Lid

Apr 28, 2006
    99
    0
    0
    Hebben echo gehad, wilden het echter niet weten.

13. Moesje78

Moesje78 Fanatiek lid

Apr 26, 2006
    2,177
    1
    0
    wij weten het nog niet, en we zijn er nog niet uit of we het willen weten...
    Heb 16 augustus echo.

Gr. Jessica

14. Fleur1

Fleur1 VIP lid

Apr 14, 2006
    5,068
    0
    36
    We hebben gisteren een echo gehad en we krijgen een JONGEN hiep hiep hoera

15. jada

jada Actief lid

Jan 30, 2006
    131
    0
    0
    hilversum
    Wij krijgen ook een jongen.Maar we weten dit omdat een arts in opleiding de fout maakte om te zeggen wat het werd zonder te vragen.Anders hadden we het niet willen weten.

16. Nou hier een meid erbij!!!geweldig he!!Ben zooo blij!!

17. noura

noura VIP lid

Apr 27, 2006
    8,819
    0
    0
    het word dus een mannetje, overduidelijk! :)

18. Suusje76

Suusje76 Bekend lid

Apr 8, 2006
    723
    0
    0
    Wij willen het niet weten en krijgen geen extra echo en kunnen het dus ook niet te weten komen. Blijft dus een grote verrassing tot december!

Suusje

19. Suusje76

Suusje76 Bekend lid

Apr 8, 2006
    723
    0
    0
    Eline20: volgens mij klopt je banner niet helemaal! 72 weken zwanger wens ik niemand toe! :confused: ;)

20. noura

noura VIP lid

Apr 27, 2006
    8,819
    0
    0
    72 :confused: wooow

Share This Page