ik heb gisteren de echo gehad! we hebben een cd meegekregen met de bewegende beelden erop! heel erg gaaf hoor! en alles zag er goed uit. de handjes het ruggetje en het hoofdje zijn voor zover ze nu allemaal kunnen zien helemaal goed! ik ben zo gelukkig! en................ we weten wat het zou gaan kunnen worden! ben pas 18 weken dus heeel erg veel waarde hecht ik er nog niet aan of zou ik dat wel moeten doen! ? IK BEN ZOOOOO BLIJ xxxx
Ja ik had gisteren ook een echo met 18 weken. Helaas kon den we het niet opnemen. Hij had eigenlijk vakantie en de apparatuur had hij volgens mij niet helemaal goed aangesloten. Wel jammer, want ze had de hik en bewoog zo schattig. We vroegen ook of hij kon zien wat het zou worden en hij zoeken en kijken. Hij dacht een meisje en mijn vriend dacht dat ook te zien, maar ik zag het echt niet hoor. Ik hecht er ook niet zoveel waarde aan. Zometeen is het toch een jongetje Maar leuk he! Het geeft je zo een heerlijk gevoel van binnen. Wij hebben genoten van de echo.