vandaag 1e afspraak over ivf of iui....

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door lente67, 26 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lente67

lente67 Niet meer actief

Brrrrr..... spannend vandaag! Heb het eerste gesprek over ivf! Weet niet wat ik kan verwachten en of ze me gaan helpen. Telefonisch klonk de assistente heel begripvol (konden binnen een week terecht:)) en vandaag is het dus zover.
    Volgende week vrijdag mijn nod en daarna starten? Maar met wat en hoe doe ik dat met mijn nieuwe baan? Heel veel vragen waar ik hopelijk vandaag antwoord op krijg.

Hebben jullie dit ook zo ervaren, die onzekerheid en ook toch dat sprankje hoop dat het net niet hoeft? Hoe regelden jullie dat met je baan?

Gezien mijn leeftijd (bijna 43) wil ik niet langer wachten (18 maanden alweer) en hoop ik op een wonder.

Groetjes,
    Lente

2. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Lente het is idd heeeeel erg spannend, maar je moet rekening ermee houden dat er misschien een wachttijd is!
    Voordat je teleurgesteld word:(
    Ik weet natuurlijk niet waar jij gaat, maar bij de meeste ziekenhuizen is er na de bespreking toch ff een wachttijd.
    Maar ik duim toch heel hard voor je!
    Laat je iets weten?
    xxx

3. I S

I S Fanatiek lid

13 dec 2009
    2.224
    1
    0
    Nederland
    Hoi Lente,

Hoe is het gisteren gegaan?

Ja de ZH-bezoeken zijn best lastig met je werk. Ik weet niet of je fulltime werkt en of je hebt aangegeven dat je een kinderwens hebt.

Ik heb - toen ik nog in de 1e MM zat - het nooit verteld op mijn werk, zelfs de 5 miskramen heb ik ongemerkt voor mijn werk ondergaan. Maar ik werk parttime (3 dagen), dat scheelt altijd, maar het was soms wel erg moeilijk.
    Nu weten ze het overigens wel op mijn werk, omdat ik al een aantal weken ziek thuis ben, vanwege de terugslag van de alle miskramen en het hele MM-verhaal. Of ik het over de nieuwe ZH afspraak - die ik 8 maart heb - ga hebben op mijn werk, hangt af van wat ik dan te horen krijg.

Lente ik hoop dat je er voor jezelf uit kan komen hoe en wat je op je werk gaat vertellen.
    En ben natuurlijk benieuwd of je gisteren positief nieuws hebt gehad.

Liefs,
    I S

4. lente67

lente67 Niet meer actief

Ha meiden,

Het gesprek ging goed en ze zetten er haast achter. Bij de 2e of 3e cyclus dag bloedtesten en mijn vriend nog een zaadtest en dan worden we besproken in het team. Als ze akkoord gaan dan ivf!
    Heel spannend dus. Op de echo was een eierstok te zien (ondanks een super volle blaas:$) en ook zag hij dat de vruchtbare periode een paar dagen voorbij was. We hebben zeker ruim een week om de dag geklust dus wie weet. Blijf natuurlijk hoop houden;)

Dus over een week of 4 een vervolgafspraak en dan JA of NEE.

6 febr, mijn nod en dan in mijn vakantie het tweede gesprek plannen en voordat mijn lessen beginnen om klokslag 8 uur bloedprikken.
    Hou het nog maar even geheim op mijn nieuwe school. Heb nog geen vast contract en mijn oude baan stopt per 10 april.

Groetjes,
    Lente

5. lente67

lente67 Niet meer actief

Ik hoop zo voor jullie alletwee dat de toekomst een gezonde zwangerschap brengt met een gezond baby-tje.
    Verdrietig om te lezen dat jullie beide dit moeten meemaken.

Heel veel geluk en Is hopelijk kan dit ziekenhuis jullie nog verder helpen.

Liefs,
    Lente

6. I S

I S Fanatiek lid

13 dec 2009
    2.224
    1
    0
    Nederland
    Dank je Lente.

Nou dat klinkt tot nu toe allemaal positief. Ja en hoop blijven houden dat het wellicht toch nog spontaan gebeurd is niet slecht. Succes!

Deel Deze Pagina