De huisarts had bij mij verkeerd gerekend( wel vier weken vergist) Dus daarom was ik al later bij de verloskundige geweest. De eerste keer dat ik daar kwam hoopte ik een termijnecho te krijgen, maar dat kon niet. Nu heb ik vandaag een gesprek in het ziekenhuis over de nekplooimeting. Nu hoop ik stiekem dat ze een termijnecho gaan doen en dan voor volgende week een nekplooimeting doen. Zij moeten toch ook eerst zeker weten dat ik wel tussen de 11 en 13 weken ben? Wie herkent dit een beetje? Ik wil dat hummeltje van ons zo graag zien. Ik voel me nu heel erg goed, niet meer zo moe, weinig bandenpijn en niet misselijk. Ik wil nu echt zekerheid dat ik echt zwanger ben, ondanks de twee testen die ik toen der tijd al gedaan had. Maaike Edit mod: verplaatst naar Onderzoeken en echo's. Graag GOED kijken waar je iets plaatst.
voor een nekploeimeting moet je volgens mijn zowiezo voor de 14 wk een echo krijgen. ik zou het gewoon even vragen bij de vk.
Ik kwam er pas vrij laat achter dat ik zwanger was en kon pas met 12 weken terecht bij de vk. Heb toen aangegeven dat ik misschien een combinatie test wilde laten uitvoeren en kon gelijk de volgende dag terecht voor een echo. Omdat ik een onregelmatige cyclus had, wist ik dus helemaal niet hoever ik was. Toen dus al bijna 12 weken. Heb uiteindelijk niet voor een combinatie test gekozen.
mijn vk dacht dat ik al verder was en dus geen 8 maar 11 weken dus gelijk doorgestuurd voor echo maar was toch 8 weken.. en idd om te bepalen hoe ver je bent anders kan de test niet meer en wij mochten eerst de echo laten maken en dan alsnog kiezen wel of geen nekplooimeting laten doen... bij 12 weken weer echo gehad en toen bleek ik weer verder te zijn ..... Tja hoe het nu zit ... ik weet het niet maar vorige week 20 weken echo gehad en alles top dus het zal wel goed zijn !