Nuna buggydrager en Yepp fietsstoeltje?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Marbella, 14 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marbella

Marbella Niet meer actief

Kan dat samen op één fiets? (stoeltje achterop uiteraard ;)) En past de Nuna buggydrager op vrijwel elke fiets?

Of raden jullie alsnog een fietsstoeltje voor aan het stuur aan om mee te beginnen? Ik zag dat dat tot 15 kg kan.

Alvast bedankt!

2. Kiwi25

Kiwi25 Niet meer actief

Je kind kan direct achterop, en ik ga er even vanuit dat dat ook in combinatie met een Nuna pepp fietsendrager kan.

Maar voorop is wel gezelliger hoor! En tussen de 10 en 15 kg groeien ze nog maar heel langzaam, dus voordat ze voorop niet meer passen ben je wel even/jaren verder.

Ik heb ook even getwijfeld om meteen achterop een nieuw zitje te kopen. Toen gekozen om voorzitje tweedehands te kopen (Bobike voorzitjes heb je voor 10 euro), dan vond ik het minder 'zonde' van het geld, en ben blij dat we lekker kunnen kletsen en wijzen als ze voorop zit!

3. Marbella

Marbella Niet meer actief

Het lijkt mij inderdaad veel leuker voorop, lekker kletsen en dan ziet ze ook veel meer. Ik denk dat ik dat dan toch maar ga doen voor de komende tijd.

Bedankt :)!!

4. maria80

maria80 Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.981
    136
    63
    Ik denk dat dat wel past hoor, maar vaak moet je bagagedrager dan iets verlengd worden.
    Maar voorop is veel gezelliger! (mijn zoontje van 4 zit liever voorop dan achterop, anders moet hij zo hard praten!. Gebeurt bijna nooit hoor, hij fietst zelf).

(ik heb nog wel een nuna pepp buggydrager voor je;), wij gebruiken m niet meer)

Deel Deze Pagina