vandaag 1ste dag nod nog geen menstruatie, spannend

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door katia1985, 11 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. katia1985

katia1985 Lid

11 jan 2015
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey iedereen,
    Ik ben nieuw hier en het lijkt me wel leuk om anderen te leren kennen in dezelfde situatie: zwanger proberen worden.
    Ik ben 29 en in juli was ik zwanger maar helaas miskraam gehad in september. Ook curretage gehad en vanaf oktober terug aan het proberen. Mijn eerste cyclus na curretage was 45 dagen maar daarna terug op mijn normale cyclus 2 keer achtereen 28 dagen en vorige maand 29 dagen. Gisteren of vandaag had mijn menstruatie moeten komen maar nog niks. Dus ik blijf wel positief maar wil ook niet teveel hopen want de teleurstelling is iedere maand groot. Ik heb lichte menstruatie-achtige krampjes, temperatuur nog niet gezakt, maar zit dan ook al 2 dagen met verkoudheid en keelpijn dus dat kan ook wel de reden zijn dat mijn temperatur verhoging.
    Dit is mijn verhaal, hoop jullie situaties ook te kunnen lezen en samen af te wachten want de spanning is altijd enorm eh 😉

2. Scarlett1985

Scarlett1985 Fanatiek lid

5 jul 2014
    1.420
    0
    36
    Spannend! Heb je nog geen test gedaan?

3. katia1985

katia1985 Lid

11 jan 2015
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Neen nog geen test gedaan, want is zo teleurstellend als deze negatief is. Ik weet nog dat vorige keer ik zwanger was pas na 10 dagen positief testte. Daarom dat ik me nog probeer in te houden en geduld te hebben

Grtjes

4. Lovelymommy84

Lovelymommy84 Fanatiek lid

27 dec 2014
    2.069
    1
    0
    Gelderland
    Wat knap zeg dat je nog niet getest hebt.
    Spannend meis!

5. MoniqueA

MoniqueA Bekend lid

11 sep 2008
    800
    0
    0
    Spannend! Mijn NOD is vandaag.....ik voel niets, geen symptomen van een zwangerschap maar ook nog niet van een ingesteldheid....elke keer als ik op het toilet zit lijkt het net of ik Russisch roulette speel....ben ik al ongeteld? hahaha

Succes en ik hoop voor ons beide dat we gewoon lekker zwanger zijn ;)

6. trotsema

trotsema Bekend lid

3 jan 2015
    869
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vorige week mijn eisprong gehad en vanaf vandaag heftige krampjes die komen en gaan. Sinds mijn eisprong opgezet te borsten en gevoelige tepels. Ik ga ook nog niet testen. bij mijn andere kinderen testen ik ongeveer tien dagen tot twee weken na mijn eisprong positief. Ik ben nu op zoek naar mijn sycles, wij zijn ook voor de eerste maand bezig. Succes, spannend.

7. PrettyGreenEye

PrettyGreenEye Fanatiek lid

13 dec 2014
    1.858
    0
    0
    pas ontslaan omdat ik aan mijn kinderwens begon, n
    ham, limburg, belgie
    succes!!

8. katia1985

katia1985 Lid

11 jan 2015
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ook ik heb geen symptomen van aankomende menstruatie of zwangerschap. Mijn temperatuur blijft wel verhoogd maar zit met verkoudheid dus dat zegt niks, enkele puistjes begin van de week gehad en een raar gevoel onderbuik maar dat kan zowel menstruatie als zwangerschap zijn. Ik zit met een grote drang om morgenvroeg te testen maar de schrik voor een negatieve test is groot. Zeker omdat ik vorige keer pas na 10 dagen positief testte twijfel ik om het al te doen of niet

9. katia1985

katia1985 Lid

11 jan 2015
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het zou inderdaad leuk zijn mochten we allemaal positief testen deze ronde 😉

10. jezzebel88

jezzebel88 Fanatiek lid

23 jul 2014
    1.531
    83
    48
    Vrouw
    Zeker spannend ! Ik ben nu 11 dagen over tijd ik heb voor het laatst getest toen ik een week over tijd was maar negatief ..... heb bij 2 dagen over tijd een vals positieve gehad .... had hem gelukkig als vals beschouwd maar vond het wel jammer ... ben wel al gestopt met roken en gaat erg goed ... spannende tijden allemaal :) ik ga donderdag pas weer testen

11. katia1985

katia1985 Lid

11 jan 2015
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik testte vorige keer ook pas na 10 dagen positief dus begrijp hoe spannend en onzeker deze tijd voor je is. Ik hoop met je mee 😉

12. jezzebel88

jezzebel88 Fanatiek lid

23 jul 2014
    1.531
    83
    48
    Vrouw
    @katia dankjewel Ik hoop ook mee voor jou !!!

13. katia1985

katia1985 Lid

11 jan 2015
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag 2 dagen overtijd, deze ochtend getest maar negatief

14. W3D2409

W3D2409 Lid

4 okt 2014
    44
    31
    18
    NULL
    NULL
    Het is zeker een spannende tijd. Weet je al wanneer je gaat testen?

Ik zit vandaag ook op mijn NOD.
    Ben sinds een dag al niet lekker, keelpijn en koorts. Gisteravond zei mijn vriend opeens, je bent gewoon zwanger.

Vanmorgen een test gedaan en die was positief. Geen echte donkere streep, maar wel een zichtbare.

Succes! Het is altijd zo leuk om de verhalen te lezen hier op het forum (doe ik stiekem ook al een tijdje).

15. katia1985

katia1985 Lid

11 jan 2015
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb sinds vrijdag keelpijn, veel hoesten en niezen. Zondag was mijn nod en ben nu 2 dagen overtijd. Heb deze ochtend me niet kunnen inhouden en getest maar was helaas negatief. Ik probeer de hoop er nog in te houden want vorige keer testte ik ook pas na 10 dagen overtijd positief.

In ieder geval al een dikke proficiat voor je en hopelijk krijg ik ook een positief gevolg ;)

16. W3D2409

W3D2409 Lid

4 okt 2014
    44
    31
    18
    NULL
    NULL
    Ik duim voor je !!

17. katia1985

katia1985 Lid

11 jan 2015
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    merciekes:) Is altijd een spannende tijd rond nod, de dagen kruipen voorbij. Kheb me voorgenomen om voor zekerheid nog tot volgende week dinsdag te wachten om opnieuw te testen, khoop dat ik het volhoud

18. MoniqueA

MoniqueA Bekend lid

11 sep 2008
    800
    0
    0
    Ik ben nu 1 dag overtijd en ik denk dat ik strakjes toch ga testen hihihi....spannend!!!

19. katia1985

katia1985 Lid

11 jan 2015
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Buiten mijn verkoudheid, voel ik al 2 dagen een druk op mijn maag of slokdarm (wat daar ook ligt), bijvoorbeeld als ik met mijn armen gekruisd zit voelt het ongemakkelijk

Deel Deze Pagina