Hallo Allemaal Ik heb hier heel lang heel veel gelezen en ook veel gehad aan veel dingen wat ik hier las Heb gister te horen gekregen dan ze bij mij volgende maand willen starten met I.U.I oh wat ben ik blij, maar ook nerveus, hoop zo dat het gaat lukken Ik heb ook een site gemaakt misschien vinden jullie het leuk om daar te kijken daar staat alles over hoe en wat bij ons Homepage Zou het ook leuk vinden als jullie een berichtje achterlaten in het gastenboek Ik heb daar ook een appart stukje waar ik graag links naar website's van lotgenoten wil plaatsen, zodat ik het hoe en wat van anderen een beetje kan volgen en natuurlijk ook met jullie willen meeleven Dus als iemand dat leuk vindt zet ik jullie erbij Op mijn site kunnen jullie alles lezen Ik wens iedereen hier heel veel succes en hoop op veel zwangerschappen heel veel liefs van mij
Succes met je eerste IUI. Als je vragen hebt of je wilt gewoon je ei kwijt kom dan gezellig meekletsen op ons iui-3 topic. We zitten allemaal in het zelfde schuitje. het is er heel gezellig en iedereen is super lief.