Ik hoop natuurlijk dat het een gezond kindje word maar ben wel erg benieuwd naar wat het word. Ik zie dat veel mensen op dit forum verstand ervan hebben en ik heb 2 foto's bijgevoegd. Zelf heb ik een idee maar die wil ik nog niet uitspreken voor ik het van jullie hoor. Wie kan me helpen. is het mis dan is het niet erg. om mij heen heeft iedereen al verschillende gedachten wat het word (zonder de nub te kennen) woensdag ga ik een echo maken om te kijken wat het word ben dan ongeveer 16 weken en kan ik jullie meteen laten weten of het goed is geraden. Ik ben benieuwd naar de reacties hihi.
hihi dat dacht ik zelf dus ook al... ik heb daar wel een lichte voorkeur naar ook al mag het niet... als er meer reacties zijn.. kom maar op!! (ook als het hetzelfde is)
hij wijst wel ietswat omhoog, maar de hoek is niet scherp genoeg voor een jongen naar mijn mening, dus ik gok op een meisje. ik ben benieuwd. hoe ver was je op de fotos?
Ze hadden het verkeer uitgerekend op de foto's ze zeiden 12 weken maar het bleek later 12 wkn en 5 dgn.. Morgen weet ik het en plaats ik het meteen dus ik ben benieuwd hoeveel reacties er nog komen voor die tijd. Vind het wel leuk om te lezen.
Meisje. Op foto 1 staat de rug te krom waardoor het de nub een vertekent beeld last zien. Op foto 2 ligt het mooi recht en loopt de nub parallel. meisje dus
ik heb hem morgen om 16.45 dan laat ik het weten... moet helaas een dagje wachten hihi.. maar plaats het dan meteen,.... iedereen bedankt voor de reacties... en meer reacties zijn altijd welkom