Hooi jongens, Ik begrijp er ook niet zoveel van maar ik wou graag weten of iemand het zelfde heeft als ik, of iets meer erover weet en gewoon lekker kletsen. Ik heb een dochter van 3 jaar. In november is er een chocolade cyste bij mij gevonden in mijn eierstok van 4bij 4 cm. Het ZH wist niet hoelang hij er al zat, en is gekomen door het overstappen van antoconceptie, ik had nml een spiraal daar was ik niet tevreden mee, ben ik overgestapt naar de prikpil, en sinds ik overgestapt was heel veel klachten, mijn laatste en eerste prik pil die ik gehad heb was in augustus en was dus uitgewerkt in november. van mijn gyn moest ik geen anti conceptie meer gebruiken en mijn lichaam de cyste op een natuurlijke manier laten verdwijnen, mijn eerste echte menstruatie kwam weer op gang in november, in december had ik mijn controle afspraak om te kijken naar mijn cyste, tot onze verbazing was die weer weg! Ik super blij natuurlijk. Ik heb mijn menstruaties sinds november goed bij gehouden ook met dr menstruatie app en kwam altijd netjes optijd! Nu ben ik dus een dag overtijd en dat is gek na de 6 maanden die allemaal perfect liepen. Ik heb trouwens wel stille hoop op nog een kleintje, alleen had ik die al een beetje afgeschreven ivm de cyste. Wat denken jullie ?? Groetjes.