Zet hier even de link neer: http://www.kinderinfo.nl/rubrieken/fotoservice/ Fotoboekje laten maken voor 4.95 euro, geen verzendkosten! Ziet er leuk uit en niet duur, heb (nog) geen addertjes kunnen vinden!
Er zitten ook geen addertjes bij. Ik heb ze zelf gemaakt en ze kosten inderdaad 4,95 euro. En ze zijn echt super leuk! liefs, misspuma
Heb er ook 1 gemaakt @saraah: het word inderdaad uitgeprint als een boekje en dit krijg je thuis gestuurt op je eigen adres of die van je moeder...of waar je het ook heen wilt sturen. Daarna kan je gratis een online flipboekje (digitaal) naar iedereen via de mail sturen. Echt heel leuk hoor! Ben ook met een luxe album bezig voor ons zelf
Ik heb er ook 1 gemaakt. Moest voor 7 mei besteld, dan zou het voor moederdag afgeleverd worden. Verwachte leverdatum staat nu op 15 mei
Bij mij stond gisteren "verwachte leveringsdatum 12 mei" maar kreeg het gister middag al in de bus. De bestelling loopt zelfs nu nog volgens de site haha en dit terwijl ik het boekje al binnen heb Hij is iniedergeval errrruuuggg leuk