echo

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by anja1983, Nov 21, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. anja1983

anja1983 Lid

Nov 18, 2008
    9
    0
    0
    temse
    hey iedereen,

gisteren tweede bloedtest laten doen omdat waarden zo laag stonden, maar alle twijfel is weg nu, waarden zijn meer dan verdriedubbeld dus zit zeker goed ze dokter me.
    daarstraks gelijk voor een afspraak bij gynaecoloog gebeld, 12 dec eerste afspraak, met echo dan zou ik ongeveer 8 weken moeten zijn; maar nu was mijn vraag, vermits ik single mama word is financiele kant niet zo simpel natuurlijk, weet iemand de kost prijs van een consult plus echo de eerste keer? durf hiervoor ni te bellen naar gynaecoloog, lijkt armoeizaaier zo vind ik, maar bereid me toch graag voor...

2. ccwomen

ccwomen Fanatiek lid

Oct 11, 2008
    2,005
    0
    0
    Ik ga ook met 8 weken en kost voor mij 34 euro

3. anja1983

anja1983 Lid

Nov 18, 2008
    9
    0
    0
    temse
    hey bedankt voor je antwoord, ik heb al gemerkt dat de tarieven wel zo wat verschillen blijkbaar...ben jij ook zo zenuwachtig dat er in tussentijd mss iets gebeurd? vind het nog zolang wachten .... groetjes

4. ccwomen

ccwomen Fanatiek lid

Oct 11, 2008
    2,005
    0
    0
    Ja zal idd wel overal verschillen de prijzen...
    Ja houd het wel in me hoofd dat hetmis kan gaan,maar voel me eigenlijk zo goed en denk er eigenlijk niet echt bij na!
    Het gaat gewoon goed!;)

5. Mei2009mama

Mei2009mama Actief lid

Sep 8, 2008
    334
    0
    0
    Kost dit geld? Dat hoort toch bij je zorgverzekering? Of ben ik dan een beetje verkeerd? Hihi

6. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

denk dat TS uit Belgie komt? Zal daar wel anders gaan...

7. anja1983

anja1983 Lid

Nov 18, 2008
    9
    0
    0
    temse
    ja idd, kom uit belgie, en hier moet je der inderdaad voor betalen... je trekt hier via ziekenkas wel een deel van terug dacht ik...

8. kimtjeuh

kimtjeuh Lid

Mar 28, 2008
    20
    0
    0
    Brugge
    Ik (in Belgie) betaal voor onderzoek + echo ongeveer 50 euro. Nadien krijg ik hiervan ongeveer 40 euro terug van de ziekenkas.

Share This Page