Geduw en gepor in je buik tijdens echo

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by nikki83, Nov 5, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. nikki83

nikki83 Bekend lid

Nov 11, 2013
    526
    4
    18
    Female
    Gisterenavond heb ik een geslachtsecho gehad. De baby wilde zich niet laten zien en hield de beentjes stijf op elkaar. De echoscopiste was eerst heel geduldig, ik moest wat gaan lopen, draaien, springen, maar op een gegeven moment begon ze ook harder op mijn buik te drukken, met haar vinger erin te prikken en te bewegen enzo. Voelde niet echt fijn aan! Ik merkte naderhand dat ik meer krampjes onderin mijn baarmoeder had en ook had ik opeens heel veel afscheiding.
    Hoe kan dit en kan dit kwaad?

2. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

May 8, 2008
    9,079
    313
    83
    Female
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Kan je baby prima tegen hoor, wees maar niet bang :) Bij de 20-weken echo zal er ook wel gepord worden om alles goed te kunnen bekijken.

3. Drieka

Drieka Niet meer actief

Dat kan totaal geen kwaad hoor, ze porren wel vaker behoorlijk hard, met de 20 weken echo ook om alles te zien.

Bij de kleine van mij konden ze afgelopen maandag met de 20 weken echo de rug niet goed beoordelen en aangezien ik lichamelijk beperkt ben kan ik niet springen om de kleine te laten draaien :D
    Dus moest er ook wat geduwd en gepord worden maar alles is gelukt en ja, daarna heb je wel eventjes wat krampen maar dat is logisch, de baarmoeder is dan geprikkeld.

4. nikki83

nikki83 Bekend lid

Nov 11, 2013
    526
    4
    18
    Female
    Thnx voor de geruststelling!

Share This Page