Hoi dames! Vandaag de 20-weken echo! verschrikkelijk veel zin om de kleine weer te zien, en ook erg benieuwd naar het geslacht.. maar heel stiekem toch wel zenuwachtig (we hebben al zoveel pech gehad dit jaar!)
Dan is het nu tijd voor een portie geluk! Geniet van je kleintje op beeld. O ja ik weet nog dat ik de geslachtsbepaling ook spannend vond.
Het is meer de spanning dat het kindje gezond is ! afgelopen november zelf een best zware operatie gehad, afgelopen februari ons huis verloren door een grote woningbrand (manlief in het brandwondencentrum, maar gaat inmiddels beter), dus ik zeg kom maar op met dat portie geluk!
Och jeetje wat een verhaal! Tijd voor goed nieuws... Lekker genieten! Ik had hem gisteren en vond het ook zoooo spannend! Succes!
Jeetje heftige periode achter de rug zeg! Hopelijk is alles goed en kun je heerlijk verder genieten. ik heb hem volgende week en ben ook erg zenuwachtig.
Ja natuurlijk. Het klonk net alsof ik alleen het geslacht wilde weten Het is heel bijzonder dat ze al zoveel kunnen zien en controleren terwijl de baby nog in je buik zit. Dat vond ik wel een spannend moment. Jullie hebben zo te horen al even genoeg narigheid gehad. Hopelijk vandaag een groot geluksmoment!
Jeetje echt een heftige periode dus. Super dat alles er goed uit zag en een jongen. Super! Wanneer ben je uitgerekend? Ik heb ook de 20 weken echo gehad vandaag. Ook bij mij zag gelukkig alles er goed uit en wij krijgen een dochter! Super nieuws want we hebben al een mooie gezonde zoon. Geniet ervan. Super nieuws