Vandaag 24-03-2009 rond 18.30 heb ik een test geprobeert ?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Angel24, 24 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angel24

Angel24 Actief lid

1 feb 2009
    253
    0
    0
    Hoi,

Ik heb rond 18.30 uur een test gewaagd omdat ik over 2 dagen ongesteld ga worden, de test is van kruitvat en ik zie een duidelijk tweede streepje staan.

Mijn vraag is nu ik heb s'avonds getest rond 18.30 is dit geldig of neemt de test mij in de maling?

Ik heb 2 foto's in mijn album gezet ik ben benieuwd

Groetjes,

ANGEL24

2. LadyIngrid

LadyIngrid Bekend lid

22 feb 2009
    945
    0
    16
    Er staat duidelijk een tweede streepje meis, gefeliciteerd!
    En wil je zekerheid, dan test je over twee dagen nog een x;)
    Heb je ook kwaaltjes of....?

3. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Ik zie hem ook hoor! Harstikke zwanger! Gefeliciteerd meid. :whistle:

4. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    je bent gewoon hartstikke zwanger :) zou je het nu nog met geconcentreerde urine doen... knalt streep van schermpje af

gefeliciteerd dus

5. Angel24

Angel24 Actief lid

1 feb 2009
    253
    0
    0
    Meiden ik moet pas over 2 dagen testen dalijk heb ik een valse positief antwoord of zijn er ook vrouwen die eerder positief testen?

Ik wil het niet geloven

Groetjes,

ANGEL24

6. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Sommige testen zijn zo gevoelig dat je van te voren al kunt testen, als je HCG level maar hoog genoeg is.

Als je je er beter bij voelt dan doe je op je NOD dag toch nog gewoon een testje. Voor je gemoedsrust. Maar geloof me meid je bent echt hardstikke zwanger.

7. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    nee het is echt waar meid.. kijk naar mijn album! ook ik heb 3 dagen voor nod getest en ook met digitale.. die van jou is zelfs nog duidelijker!

deze geven geen valse lijntjes dus je bent echt zwanger. gefeliciteerd!

8. Gefeliciteerd meid, deze is super duidelijk.
    Ga maar snel je banner aanpassen ;)

9. Trees

Trees Niet meer actief

Kijk maar in mijn album. Mijn laatste zwangerschap drie dagen met kv duidelijk positief getest. 6 dagen voor nod zelfs al een licht streepje.

Je bent zeker weten hartstikke zwanger! Gefeliciteerd!

10. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    Gefeliciteerd!

11. Angel24

Angel24 Actief lid

1 feb 2009
    253
    0
    0
    Hoi,

Eerlijk gezegd we hebben deze maand niet eens fatsoenlijk kunnen klussen,

Symptonen:

* 8 maart:

had ik regelmatig buikpijn, kan het met de eisprong te maken hebben.

* 13 maart:

had ik aan mijn linker onderbuik heftig pijn

* 17 maart:

Vandaag had ik 2 keer zo hevig kramp gekregen ik kon moeilijk staan, en voelde ook pijn in mijn onderbuik en maagpijn en de zweet brak uit, en na paar minuten was het weer verdwenen de pijn.

Had het heledag heel erg koud toen ik thuis was ben ik meteen in bed gekropen omdat ik mij heel moe voelde.

* 18 maart:

Tijdens plassen heb ik een raar gevoel in mijn onderbuik, het voelt als licht pijn drukkend gevoel die ik nog nooit heb gehad.

*21 Maart:

Smorgens toen ik wakker was, voelde ik mij ook niet echt lekker ik kreeg in mijn hart gebied een zeurend kramp tijdens ademhaling voor kort tijd en verdween vanzelf de pijn klachten. (misselijk)

Verder voelde ik mij heel goed alleen heb ik al een paar dagen geen trek meer, en ik was al 1,5 week op dieet ben al 3 kilo afgevallen wanneer ik zwanger ben moet ik dan nu stoppen met de dieet.

Ik weegde 67 kilo momenteel ben ik nu 64 kilo

Dit was mijn derde ronde!

Groetjes,

ANGEL24

12. Angel24

Angel24 Actief lid

1 feb 2009
    253
    0
    0
    MEIDEN IK KAN HET NIET GELOVEN, WANT IK VOEL MIJ HEEL GOED MOMENTEEL :rolleyes:

13. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Ga het maar snel geloven, want het is echt zo. Gil, dans, lach of wat je ook wil doen. Gooi het er maar uit!

14. bereke

bereke Niet meer actief

Da's duidelijk hoor! Dikke proficiat!

15. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    Jaah! je bent zwanger, gefeliciteerd!

16. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    En stoppen met lijnen hoor! met je 64 kilo kun je nooit heel veel overgewicht hebben (tenzij je 1.20 meter bent :) ) want in vetcellen in je lichaam zit allerlei zooi opgeslagen die je lichaam daar heeft gedumpt. Gifstoffen klinkt wat heftig, maar dat is het in feite wel. Als je gaat afvallen verbrand je die vetcellen en moet je lichaam al die stoffen zien te verwerken en af te breken. Da's niet goed als je zwanger bent.

Dus neem lekker een ijsje meid! Van harte!

17. mamaTL

mamaTL Fanatiek lid

1 mrt 2009
    2.010
    0
    0
    Maatschappelijke opvang
    Gelderland
    Nou dat zijn er toch echt twee! en dat 's avonds, kan niet missen. Gefeliciteerd!

18. lisje18

lisje18 Actief lid

8 jan 2009
    424
    0
    0
    hey angel

gefeliciteerd meid eindelijk ik moet nog een paar daagjes wachten en morgen alle uitslagen van het ziekenhuis maar nu heb vanaf vandaag ineens last van me tepels? dus wie weet

liefs lisje

19. Angel24

Angel24 Actief lid

1 feb 2009
    253
    0
    0
    Hoi,

Ik ben 1.60 en weeg 64 intussen ik zal gewoon lekker gezond eten, ik kan het nog steeds niet geloven morgen ga ik smorgens mischien nog een testje wagen.

Ik heb het alleen aan mijn moeder verteld en heb gezegd dat ze ook verder niemand verteld, ze heeft mij geadviseerd om gewoon 1 maand te wachten want de miskramen komen ook wel eens vroeg voor en dan pas tegen iedereen te vertellen

Omdat mijn schoonzus vroeg miskraam heeft gehad wilt mijn moeder gewoon 1 maand wachten voordat we aan iedereen vertellen maar je kunt ook met 2-3 maanden miskraam krijgen.

Mijn mannetje weet het ook nog niet ik wil gewoon zekerheid, de test is van de kruitvat vorige maand heb ik ook getest en was vet negatief geen streepje of dergelijks erbij het was puur wit.

Toen ik de 2de streepje zag heb ik de andere pakje ook opengemaakt en gekeken of het niet de indroog lijntje is maar nee, op dat moment was ik zo zenuwachtig geworden ene kant zeg ik hou je niet voor de gek is nog te vroeg om te testen andere kant denk ik van zou dat kunnen...

Ik voel mij momenteel heel goed nergens last van ik moet normaal over 2 dagen ongesteld worden ik heb geen pijnlijke borsten of zeurend gevoel in mijn onderbuik momenteel alleen beetje rugklachten.

Ik ga jullie verder informeren meiden ik hoop dat iedereen hier op de forum zo snel mogelijk zwanger raken!

Ik heb zelf 5 jaar de pil Microgynon 30 gebruikt en pas 3 ronde testje is positief of het waar is dat wil ik nog niet geloven wil nog effe 2 -3 dagen wachten en daarna weer testen want ik wil ook graag naar de dokter en daar eens een urine laten onderzoeken.

groetjes,

ANGEL24

:)

20. Bloempjee

Bloempjee Actief lid

6 nov 2008
    256
    0
    0
    gefeliciteeerd

Deel Deze Pagina