Meid jij bent gewoon hartstikke zwanger want deze testen zijn never nooit vals positief! Van harte gefeliciteerd!
Gefeliciteerd. Zelf heb ik met de KV test 5 dagen voor mijn NOD positief getest. Ik heb pas sinds deze week last van kwaaltjes. Geniet ervan, het is echt waar.
Ja hoor hartstikke zwanger, deze testen houden je echt niet voor de gek! Gefeliciteerd meid! Ga er maar lekker van genieten!
ja je bent hartstikke zwanger meid, gefeliciteerd! (had ik ook 2 dagen voor nod, zie album) en stoppen met lijnen hoor= slecht als je zwanger bent! als je het niet geloofd doe je gewoon een digitale na je nod, dan knalt het ZWANGER ervanaf, dat is echt heel bijzonder om te zien en dan geloof je het wellicht ook echt! geniet ervan meid! liefs
Ik moet vandaag ongesteld worden ik heb wel buikpijn maar een ander soort buikpijn dus ik heb een test gedaan en er kwam een heel licht streepje te voor schijn ben ik nu zwanger? en wanneer zou ik nog een keer kunnen testen om een zichtbaarder streepje te zien ik twijfel zelf erg of k nu zwanger ben of niet