dankjewel. Ben erg blij dat ik hier al geraakt ben maar begin zelf mentaal wel op te raken. het wordt zwaar
dankje. ook voor jou. ben blij dat ik even buiten mag na 3 weken maar denk ook dat het heel vermoeiend gaat zijn
30 weken alweer! Super!!! Hopelijk heb je er van kunnen genieten om even uit het ziekenhuis te mogen!
ja het was fijn maar lichamelijk enorm zwaar. Vannacht terug longrijping gehad. de monitor was niet goed meer. Normaal gezien is het voor vandaag of morgen. Krijg seffens men 2de longrijping. Om eerlijk te zijn hoop ik dat het doorzet nu. Ik ben helemaal op en aangezien ze toch niet meer groeit is ze beter in de couveuze. Ik ben al blij dat ik die 30 weken mijlpaal gehaald heb.
ja ze halen ze ofwel morgen dan zitten de longrijpingen er 24 u in of anders wachten ze nog af tot vrijdag. maar het gaat zoizo gebeuren voor het lange weekend. want ze begint het op de monitor echt moeilijk te krijgen.
Succes en sterkte! Gelukkig zijn de 30 weken voorbij, dat is toch wel een grens... Hopelijk gaat de bevalling goed en mag je een klein maar gezond meisje bewonderen voor het nieuwe jaar!
Dus gister of vandaag.... ik wacht in spanning af op je berichtje! Heel veel succes en mag er een mooi, gezond meisje in je armen liggen straks!
Hey iedereen. sorry dat ik nu pas reageer maar het is al zo druk geweest . de nacht van 27 december hebben ze onze kleine meid toch nog gehaald met een keizersnede. ze deed het niet goed meer in de buik. Ze woog bij de geboorte 900 gram en is 34 centimeter. Ze doet het heel erg goed. ze had een goede start en is al van gisteren volledig van de ondersteunende zuurstof af dus ze doet alles 100 procent zelf. ze mag zelfs al 2 keer per dag een uurtje bij ons op schoot. Ik hoop dat ze zo goed blijft opschieten. Met mij gaat het ook prima, buiten wat pijn van de keizersnede. Ik zit raar maar waar op een roze wolk . Ohja en voor de nieuwsgierigen , ons meisje heeft de naam Skye gekregen
Gefeliciteerd!!!! Wat onwijs goed dat ze zelfstandig kan ademen zeg. Jammer dat het alsnog een keizersnede is geworden,maar dat is voor haar dan het beste geweest. Hopelijk zal je snel hertstellen en kan je lekker genieten van Skye (mooie naam!)