Gefeliciteerd met je meisje! Wat goed dat ze zelfs geen zuurstof meer heeft. Knuffel haar maar goed die twee uurtjes per dag. Dat heeft ze nodig. Mag je haar huid op huid houden?
@Vondebs Van harte gefeliciteerd met jullie dochter!!wat een mooie en bijzondere naam heeft ze gekregen!Fijn dat alles goed gaat!!
Gefeliciteerd met jullie meisje! Wat fantastisch dat ze het gelijk zo goed doet! Geniet lekker van de knuffelmomenten!
Wauw! Van harte met jullie meisje! Wat een mooie naam inderdaad! Heel veel heerlijke buidelmomenten gewenst! Het is bewezen goed voor jou ( jullie ) en jullie kleintje! Sterkte met de drukke tijd! Lfs!
Wauw nu al van de zuurstof af, petje af Skye! En buidelen is echt zooooo leuk en ontzettend goed voor jullie allemaal (ja ook voor papa). Succes met de komende tijd, neem ook af en toe tijd voor jezelf, zo'n ziekenhuisperiode is stiekem heel erg slopend...
Geniet ze van die knuffelmomenten!! en veel sterkte met alles, tis wel heftig lijkt me. Maar dat ze maar goed aan mag sterken en groeien!!ze is een KANJER!!
Gefeliciteerd met jullie dochtertje! Super dat ze het zo goed doet en heerlijk dat jullie haar al af en toe bij jullie mogen hebben. Geniet er lekker van en hopelijk is jullie meisje snel groot en sterk, om lekker met jullie mee naar huis te kunnen!
van harte gefeliciteerd met jullie meisje! En wat goed dat ze nu al zelfstandig ademt. Geniet maar lekker van alle knuffelmomentjes. Ik zal duimen dat ze nu goed groeit en snel mee naar huis mag.
hey madeliefje. alles gaat heel goed. ze komt elke dag goed bij en ze doet het nog altijd zonder zuurstof. het enige dat nu belangrijk is zijn haar darmpjes. momenteel verteert ze de moedermelk goed dus we hopen dat dit zo blijft .
Wat fijn Vondebs dat het zo goed gaat!!! En dat ze zo goed doet zonder zuurstof, dat is al een hele mijlpaal en dat ze de moedermelk goed oppikt..heel fijn! Hoop ook dat het zo heerlijk rustig blijft in dr lichaampje en alles zich zo goed blijft ontwikkelen! Wel heel intensief voor jullie zo. Kom je zelf nog een beetje aan je rust toe?
ja ik hoop ook dat ze het zo goed blijft doen. Ikzelf ben echt heel moe. Nog niet volledig herstelt van de keizersnede, elke dag minstens 2 maal naar het ziekenhuis, om de 3uur afkolven ( wat ook niet echt wil lukken door de vermoeidheid) maar we weten waarvoor we het doen he
Wat super dat ze het zo goed doet. Ik hoop dat jij je zelf snel beter voelt. Je zit zo in een achtbaan nu.
heej, ik had het zelfde verhaal als jou maar ik had wel zwangerschapsvergiftiging. onze dochter is met 33,3 geboren en woog 1700 gram. Gefeliciteerd met jullie kleine meid wij weten hoe vermoeiend het is.heel veel sterkte ook voor je vriend/man
ja ik heb er ook nog zwangerschapsvergiftiging bijgekregen. Men nieren waren aan het falen toen ze besloten hebben om ze te halen. niets te vroeg