@vondebs wat fijn dat het zo goed gaat met je meisje!!wat een kanjer hoor!!en nu ondertussen alweer 2 weken verder, hoe gaat het nu? wil ze nu wel aan de borst drinken? echt super joh, hoop dat ze snel naar huis mag!Het is een zware periode voor jullie zo! @mamavansimone Fijn dat je zoon weer thuis is!!geniet ze!
Ik heb dit topic even gemist zie ik! Wat ontzettend fijn dat het zo goed gaat!! Super om te lezen! Hopelijk kom jij toch een klein beetje aan rust toe! Hele dikke knuffel!
Hallo iedereen. Skye woog gisteren 2 kilo!!! Zo blij dat ik was. Aan de borst drinken is geen succes dus hebben we maar beslist dat ik blijf afkolven en dat ze via flesjes drinkt. dat doet ze nu sinds 2 dagen heel goed. ze heeft nog altijd haar maagsonde maar ik hoop dat die er binnekort uitmag. voor de rest doet ze het heel goed. het is een echte slaapkop. wordt zelfs niet wakker om te eten . Ikzelf ben echt erg moe. Het zal goed zijn dat ze thuis is. @ mama van simone: hoe is het met jouw kindje?
Wat goed dat ze al 2 kilo weegt! Dat gaat de goede kant op. Goed dat je voor haar blijft kolven, daardoor groeit ze denk ik zo goed! Probeer je het aanleggen nog wel? Kunnen ze al iets zeggen wanneer ze naar huis zal mogen? Het is al wel een goed teken dat ze uit flesjes drinkt toch?
Neje het aanleggen proberen we niet meer. ze wordt er erg moe van en drinkt daarna haar flesje dan niet meer en ik heb er zelf niet echt het geduld voor . ze mag naar huis als ze haar flesjes leegdrinkt. Nu heeft ze vannacht haar maagsonde uitgetrokken . ze proberen nu zonder. ze heeft gisteren en tot nu toe vandaag alle flesjes al mooi leeggedronken, alleen snachts lukt het niet zo goed. ben benieuwd wat deze nacht gaat brengen
Wat doet ze het goed! Hopelijk gaat ze gauw alle flesjes leegdrinken en mag ze lekker mee naar huis. Dat je zelf zo moe bent is natuurlijk logisch, je bent pas bevallen en je hebt PE gehad. Je lichaam is nog volop aan het herstellen.
ze drinkt nog altijd alles leeg en haar eten is verhoogt met 10 cc. is het normaal dat ik nog altijd herstel van de PE? het is nu meer dan 7 weken geleden. Ik heb het al gezocht wat je allemaal kan hebben na PE van klachten maar vind er niet zo veel over. Wel weet ik dat ik me nog altijd niet goed voel. Zie ook nog altijd enorm veel vlekjes enzo. zou dat met de PE kunnen te maken hebben?
Jazeker kan je nog aan het herstellen zijn van PE. Ik weet niet of je bloeddruk nog hoger is en gecontroleerd word? Worden je bloedwaardes gecontroleerd? Heeft je arts niks gezegd over wat ze denken dat je herstel gaat doen? Vergeet niet dat alleen al het geheen en weer naar het ziekenhuis, thuis alles regelen en huishouden, en überhaupt ben je pas net bevallen kunnen al zorgen voor vermoeidheid. Niet om je bang te maken maar ik ben nog steeds niet hersteld, en heb ook wel flinke complicaties gehad die niet vaak voor komen.
Ik neem nog altijd dezelfde bloeddrukmedicatie die ik nam toen ik zwanger was. Mijn bloeddruk is een paar keer gecontroleerd en heb hem zelf ook al gecontroleerd en hij is altijd 13 over 8 of 13 over 9. dus niet echt heel slecht. mijn bloedwaarden zijn 3 weken na de bevalling gecontroleerd omdat mijn nieren erg hadden geleden onder de PE maar mijn bloedwaardes waren allemaal ok. wat waren jou complicaties dan?
2 kilo!! Jeeej!!! Wat mooi zeg. En super dat ze de flesjes goed drinkt. En complimentjes voor jou dat je blijft kolven en niet op kunstvoeding over gaat. Daar mag je echt trots op zijn hoor! Het is slopend om zo veel te moeten kolven. Hele dikke knuffel!
ja het is inderdaad slopend maar zoveel beter voor haar dan kunstvoeding.Zwanger zie ik? heel erg gefeliciteerd.
Niet meer.. helaas. Het is zeker slopend ! Maar inderdaad zó goed voor haar. Super dat je het blijft volhouden hoor!
Skye komt morgen naar huis !!!!!!!!!!!!!!!!!! eindelijk na 9 lange weken. @ beetje mama: wat erg... sterkte
Alvast gefeliciteerd met de thuiskomst van je dochter! Wanneer ze net geboren zijn lijkt dat moment oneindig ver weg. Maar wat een vechters zijn het hè. 9 weken geleden was ze een hulpeloos mensje wat hulp bij ademen/drinken nodig had. En nu kan ze dat helemaal zelf. Super! Ik hoop dat je thuis een beetje rust zal krijgen om te herstellen, lichamelijk maar ook mentaal. Je hebt een hele heftige periode achter de rug en je lichaam heeft een flinke klap gehad. Geef je zelf de tijd. Bij mij duurde het een jaar voordat ik me (zo goed als) de oude voelde. Verder wens ik jullie veel plezier, gezondheid en geluk toe. Dat je meisje maar zo goed mag blijven groeien als dat ze al deed!
Gefeliciteerd!!! Geniet er lekker van, wat een sterke meid is Skye zeg! En zoals Denise zegt, hopelijk gaat het je lukken voldoende rust te pakken