Zit ik vandaag (zie onderschrift) een beetje zielig te zijn....Stille hoop op de moderatoren die de verjaardagen bekend maken.....snik, snik. Vergeten ze mij. #-o En nog wel een mijlpaal. Ikke ben vandaag jarig!
Ach van harte gefeliciteerd, Jammer dat ze jou vergeten. een fijne dag toegewenst x en knuf Scootermuis
Hai Meis!! Ik feliciteer je net in Mariska haar topic! Ik was het niet vergeten hoor! Hieperdepiep!!!...Van harte gefeliciteerd!!! ( volgens mij zijn er nog veeeeeeeeel meer jarig vandaag, dus je bent niet de enige hoor ) Dikke knuf, Nies
Nou dan voor jou extra 3 dubbel gefeliciteerd nog met je verjaardag!!! Volgens mij waren ze mij ook vergeten hoor, zo'n 2 weken terug.
Gefeliciteerd!!!vergeten ze het beste "paard" van stal haha!!maak er ondaks alles een super dag van meissie!!! liefs maloeke
GEFELICITEERD MEISSIE!!! Ik hoop dat jullie ondanks alles toch nog een gezellige avond voor de boeg hebben! Dikke verjaardags smakkerd van mussie
VAN HARTE GEFELICITEERD, HOPELIJK HEB JE EEN GEZELLIGE LEUKE DAG GEHAD. nOG EEN FIJNE AVOND GEWENST, GROETJES FREJDE
Speciaal verjaardagskatootje: Het dochtertje van Marieke van Ginneken heet Catootje, speciaal voor jou!
lang zal ze leven, lang zal ze leven, lang zal ze leven in de gloria.. in de glohoorieaa in de glohoorrieeaaa hieperdepiep HOERA 2 violen en een trommel en een fluit, want katootje die is jarig en de vlaggen hangen uit.. ei ei ei we zijn zo blij, want katootje die is jarig en dat vieren wij. gefeliciteerd!!
Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag ! Ik hoop dat je een mooie dag hebt gehad ! Groetjes, Nikki F
GEFELICITEERD!!!! Liefs Angela. ps. mij zijn ze laatst ook vergeten en Door ook volgens mij, achja ze moeten ook al zoveel regelen enzo, soms schiet t er eens doorheen