Hoi meiden, Ik ben zo gelukkig... Vanochtend gebeld om een afspraak te maken voor de eerste echo, kon vanmiddag om 1 uur al terecht! Na vorig jaar een MA te hebben gehad met bijna 9 weken en na een jaar pas weer zwanger te zijn hebben we eindelijk een goede echo gehad!! Oh wat zijn ze blij, ik moest het even delen! Hartje klopte mooi stevig en ben zelfs 2 dagen verder dan mijn eigen berekening! VK zei dat de kans op een mk nu nog maar 3% is, klonk als muziek in mijn oren . Nu genieten! Liefs, Zoƫ
Ja zaterdagavond ivm bruin/zwart en rood verlies zag net als jou een mooi kloppend hartje en het termijn klopte ook! officiele meting ect krijg ik a,s donderdag in zh bij de genecoloog!!
Oh wat zal dat spannend zijn geweest zeg!! Super dat je in het weekend mocht komen voor een echo zeg! Bij de gyn zal de echo wat duidelijker zijn, die hebben vaak betere apparatuur he. Nu geen bloedverlies meer?
ooo wat bizonder die foto ,geniet maar, ik mag pas volgende week dinsdag ,en wat duurt die week nog lang zeg ,foei,kan ook al niet wachten ,
dit was ook bij genecoloog alleen dan doen ze het niet uitgebreid he belangrijkste was dat termijn klopte en hartje Ja was spannend pff dat is niet goed voor je eigen hart Heb nu nog zo nu en bruin ..dus echt oude zooi wat eruit moet geen bloed meer gelukkig!
Oh hihi dan zal hij al wel duidelijk zijn geweest! Heb je er ook een foto van? Ik duim voor je dat je donderdag weer zo'n mooie echo krijgt!! Pfff gelukkig maar zeg, ik zou mij ook kapot schrikken hoor!! Ik betrap mezelf er steeds op dat ik bij elk wc bezoekje toch even kijk of er geen bloed bij zit!
Dankjewel!! Ja mooi he hihi. Ook als is het nog maar zo klein, ben nu al verliefd ❤ Oh spannend zeg!!! Dat wachten is echt killing he.... Ik was zo blij dat ik meteen mocht komen, scheelde heel wat slapeloze nachten Ik zal voor je duimen!!
Wat heerlijk zeg!! En wat lekker dat je zo snel al terecht kon Nu lekker proberen te genieten van je zwangerschap...
ze was klaar, en vroeg en heb je een foto nee was ze vergeten wel jammer maar daarvoor kwam ik niet en was blij dat ik snel terrecht kon Ja het was net zo duidelijk als jou bijna was toen 7 weken 2 dgn en de grote was van 7 weken opgemeten had ze niet want het was duidelijk en het klopte! Dat checken blijf je automatische doen had ik bij me vorige zw schap ook.. lekker genieten kan ik nu ook sinds de echo van zaterdag nu over 2 daagjes weer !! thnxx