Eindelijk is het dan zover, vandaag om 11.20 uur mag ik voor m'n 2e echo. Ik ben best wel heel erg zenuwachtig na de bloeding van anderhalve week geleden. Maar omdat het bij die ene dag is gebleven, ben ik toch wel redelijk positief. Als alles goed is, zou ik vandaag het hartje moeten zien kloppen, spannend moment. Gelukkig gaat m'n zus met me mee, voor morele steun ! Duimen jullie voor me ? Groetjes, Natascha.
Hoi allemaal, nou, m'n geduld werd wel op de proef gesteld want het spreekuur liep een uur uit, maar het werd wel beloond ! M'n zus en ik hebben een prachtig mini-kindje gezien met een hartslag van 152 ! De dooierring was ook heel erg duidelijk te zien, wat een goed teken is. Pffff, ik ben weer een beetje opgelucht. Het blijven natuurlijk nog spannende weken, maar ik heb er in ieder geval weer veel vertrouwen in. Op naar de volgende echo ! Groetjes, Natascha.
Wat heerlijk dat jullie een kloppend hartje hebben gezien. Ik ga heel hard voor jullie duimen dat het goed mag blijven gaan en dat je op de volgende echo een prachtig gegroeit wondertje ziet.