wow ik kan niet wachten totdat het vanavond 9 uur is ...dan hebben we een afspraak om een 3-D echo te laten maken ..we zijn zo ontzettend benieuwd hoe ons meisje eruit ziet ..hahahah of we komen der achter dat het een jongetje wordt ...mannetje gaat mee en mijn schoonmoeder die ook helemaal vereerd is dat ze mee mag ..kortom SPANNEND!
hoi hoi Ik heb vanavond ook een 3d echo. Om half 8 en ik ben ook super benieuwd. Ik laat hem doen in son en breugel (en jij) Veel succes vanavond. Groetjes kim
hoi Nee valt wel mee hahaha. Maar was wel grappig geweest als we toevallig bij dezelfde waren. Maar wachten duurt lang he. Ben blij als het half 8 is en voor jou natuurlijk 9 uur. Groetjes kim
hoi, wat leuk voor jullie twee ,veel plezier straks! wij heben 10 november een 3d echo. ik hoop we horen snel wat van jullie groetjes uschel
hoi hoi Nou alles was goed. Het kindje groeide goed en alles zit erop en eraan. En het word zeker een meisje. Maar ze kon geen mooie 3d foto´s maken. Dus nou mag ik deze week een keer terug komen om te kijken of ons meisj er dan beter voor ligt. Groetjes kim
Bij ons was de echo wel gaaf alleen lag ons kleintje er ook niet helemaal goed voor ...hoofdje nog bovenin ...maar duidelijk was wel dat het echt een meisje is ...en ze ligt exact op groei ...ze woog 768 gr . en zat precies op de middenlijn van een 7 ponder op het eind ..1 fotootje in album
hoi asjuh. Wat een leuke foto. En ben blij dat alles goed is en dan ze bj jou wel mooie foto´s hebben kunnen maken. Groetjes kim
hoi asjuh Ja dat is waar ik mag morgen weer. Hopen dat ons kleine meisje nu wel goed ligt haha. Groetjes Kim