dag lieve kleine vlinder..

Discussie in 'Vlindertjes tot 16 weken' gestart door xdien, 6 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xdien

xdien Lid

29 jul 2009
    85
    0
    0
    NULL
    n-b :)
    Ik had nooit gedacht dat ik hier terecht zou komen..
    dat alles zo snel zou gaan..
    mijn lieve kleine vlinder fladdert nu rond..

ik was bang maar blij tegelijk, dat ik zwanger was..
    ik was/ben 16, en tja, dan is het ook allemaal zo raar.. ongepland, maar toch welkom..
    forever in my heart ..(L)

sorry dat ik hier heel het verhaal plaats, maar ik kan er bij niemand mee terecht dus ik hoop dat jullie dat snappen..

vandaag was ik naar mijn werk, en werd ineens zo misselijk en ik kreeg krampen, zo erg had ik het nog nooit gehad.. ik werd er zo gek van dat ik ging gillen tijdens mijn werk op de grond... ja, er stonden klanten om heen, maar dat kon me niets schelen.. ik was zo overstuur en kon niets uitbrengen, haha...

mijn collega's hebben mij toen geholpen, en de krampen zijn nu al minder, maar ik heb nog steeds pijn.. daarna ging ik meteen naar de wc, bijna kruipend.. en toen bloedde ik als een gek.. toen ben ik naar een collega gegaan en heb haar toen alles verteld, gelukkig reageerde ze goed maar ook heel erg geschrokken :)
    heb toen contact gezocht met de vk en die zei dat het waarschijnlijk een miskraam was.. en toen barstte ik los.. mijn collega is gelukkig zo lief geweest om me thuis te brengen met de auto :)

lieve vlinder, ik vergeet je nooit meer en hou heel veel van je!! (L)

:(

2. rimo79

rimo79 Lid

22 feb 2009
    12
    0
    0
    Veel sterkte!
    En je hoeft echt geen sorry te zeggen om je verhaal hier kwijt te willen, daar is dit forum toch voor?

Liefs Rianne

3. Crepe

Crepe Actief lid

3 sep 2008
    297
    0
    0
    Wat verdrietig voor je

En zoals Rianne zegt, je hoeft echt geen sorry te zeggen.

Knuffel

4. Loe

Loe Niet meer actief

heel veel sterkte meid! en iedereen is er hier voor elkaar hoor.

5. Heel veel sterkte meisje!

Ook als iets ongepland is kan het nog heel erg welkom zijn, en dan is het verlies niet minder zwaar!

Deel Deze Pagina