menstruatie na vroeggeboorte

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Rinsje, 29 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rinsje

Rinsje Lid

30 okt 2014
    92
    0
    0
    Hallo,

Ik ben 25 maart bevallen, na 25 weken zwangerschap, van een tweeling, vanwege het HELLP syndroom. beide meisjes hebben het niet gered. Mijn man en ik willen heel graag beginnen aan een nieuwe zwangerschap, maar de gynaecoloog heeft gezegd te wachten op de eerste menstruatie. Nu heb ik al de hele week last van de bekende menstruatie-krampen, maar nog steeds geen bloedverlies. Wel heb ik best veel vaginale afscheiding, kan dit een teken zijn dat mijn menstruatie weer op gang aan het komen is? (Ik ben ruim drie weken geleden gestopt met vloeien). Ik wil het heel graag, maar ben bang dat ik teleurgesteld wordt als ik teveel hoop.

Groetjes

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Rinsje,

wat heftig voor jullie. Sterkte met het verwerken in ieder geval.
    Het is altijd lastig in te schatten of je menstruatie vlot door zal zetten. Maar meestal komt de menstruatie 6 weken na de bevalling weer op gang. Dit zou dus heel goed de aanloop kunnen zijn. Misschien zijn het tekenen van een eisprong, maar nogmaals, lastig te zeggen zo kort na de bevalling. Ik bang dat er niets anders op zit dan te wachten.

Groetjes Brigitte

Deel Deze Pagina