Hallo, Ik heb er voor gekozen om mijn baan op te zeggen en fulltime te gaan moederen. En bevalt me prima, maar ik zou toch graag thuis een zakcentje bij willen verdienen met wat thuiswerk. Heeft er iemand tips? Ik wil geen telemarktier. Gewoon iets simpels zoals weet ik veel, enveloppen dichtplakken ofzo. Ik had zelf het bedrijf Aurora gevonden, kent iemand dat bedrijf? Alvast bedankt, Tinkerbel
Ik heb het ook een tijd gedaan,maar vind het niet lonen. Waren een hele dag met zijn tweeen bezig om alles op tijd af te krijgen, en daar kreeg je in verhouding veel en veel te weinig geld voor. Is het dan geen optie om bv 1 of 2 x in de week 3 uurtjes bij iemand schoon te maken? Je kan tegenwoordig zo 10 euro per uur vragen
Je kunt makkelijk via de thuiszorg een paar uurtjes schoonmaken per week werken en dit verdient 10 a 11 euro per uur. Je kunt ook als gastouder aan het werk. Dan hoef je je huis niet uit.
NOOIT THUISWERK DOEN! Je wordt echt opgelicht waar je bijstaat, is vaak genoeg in het nieuws geweesten in kassa, ik ga het voor je opzoeken. Begin er NIET aan
Hier: http://thuiswerkforum.xsbb.nl/viewtopic ... a#p7758618 Ze zijn ook bij Tros Opgelicht geweest, net zoals veeeeeeeeeel andere thuiswerkcentrales. Dan kan je beter 2 uur per dag koerieren voor de Wehkamp.
ik werk ook al alphahulp via de thuishulp. verdien 12.50 bruto p.u. is toch leuk bij verdienen voor een paar uurtjes per ochtend
ik doe PGB werk. Verdien 14 euro netto per uur excl. reiskosten die komen er nog bij. Paar uurtjes per week met de kids wat spelletjes spelen enz verdiend heel gemakkelijk
PGB= Persoons Gebonden Budget. PGB houd in dat je met autistische kinderen werkt (kan vanalles zijn: drukke kinderen, kinderen die heel slim zijn, kinderen met bepaalde beperkingen enz..) Deze kinderen hebben gewoon structuur nodig verder zijn ze net als ieder ander kind. Waar ik werk zijn gewoon leuke normale kinderen die alleen erg slim zijn en structuur nodig hebben. Verdiend ook goed
Is ook heel leuk om te doen. Alleen moet je het toevallig wel goed treffen. Mijn vriend doet ook PGB en hij gaat met de kids bijv. de zaterdagen zwemmen, of naar een pretpark, spelletjes doen, naar dierentuin enz.. Soms kan het heel zwaar zijn maar ligt er maar aan met hoeveel kids je werkt en wat hun situatie is. Maar blijft altijd leuk. Die kinderen waarderen je ook om wie je bent en ze kunnen zo lief zijn voor je!