Ik zie hier vaak topics voorbij komen, voor tips gevraagd voor cadeautjes. Nu ben ik niet zo vindingrijk en vooral nu niet, (m'n hoofd staat er niet echt na, sorry) maar ben op zoek naar een cadeautje voor m'n buurvrouw. Het is voor een bedankje. Ik ben vorige week zondag (18 mei) bevallen en mijn buurvrouw is echt de allerliefste! Ze heeft namelijk tot gisteravond de hele 1.5 week avondeten voor ons gekookt. Zodat we niet iedere dag een broodje ei, patat of pizza hoefden te eten, want zo'n kookwonder is mijn man niet hihi. Voor de rest is het gewoon een schat. Het kan alleen niet te duur zijn, want ben natuurlijk net bevallen en een kindje is al duur genoeg.
Een fles wijn en dan met die mooi soort wit folie papier mee versieren. Gaf dit ook aan mijn buurvrouw,maar een goedkoop fles champagne omdat zij mij ook zo goed heeft geholpen tijdens de zwangerschap.
Een bos bloemen! Een leuke bon! Het gaat voor een groot gedeelte om het idee toch! Leuke foto van jullie? Ik verzin maar wat...
een mooi boeketje met een uitnodiging om gezellig bij jullie een keer te komen eten. bv. gourmetten of fonduen, bij mooi weer een uitgebreide BBQ.......... goedkoper als uit eten gaan en je hoef ook geen oppas te regelen (als je überhaupt al een paar uurtjes zonder je kindje kan )
http://www.fiorina.nl/index.php?gid=0&s ... etail=more Dit heb ik voor de tante van Roy gekocht met een bedankt gedichtje erop. Tranen met tuiten heeft ze gehuild, dus het was goed aangeslagen.Wij hebben het spiegeltje gekocht bij een tabaksspeciaalzaak. En 9.50 is niet duur.
Wat een lieve buurvrouw zeg! Daar bof je maar mee. Ik zou bijv. fles wijn doen, of bloemen met bonbons, of een irischeque van een X-bedrag, kan ze zelf iets leuks uitzoeken.
als je een fles wijn of champage geeft even het etiket eraf weken en een persoonlijk etiket maken met een foto met tekst, dit doet het altijd goed. Een lekkere iets erbij in en in folie pakken, ik doe het al jaren en het valt altijd in de smaak. Een etiket maken van bv het nieuwe huis, de trouwkaart , geboortekaartje hiermee ontroer je mensen is mijn ervaring
Heb al leuke ideeen voorbij zien komen! Denk dat het sowieso een fles champagne wordt met inderdaad zo'n etiket. Leuk idee. Nog even bedenken wat ik daarbij ga doen. Dus laat de ideeen nog maar even komen, dames! Dinerbon wordt denk ik niets, want ze is niet alleen. (heeft nog een gezin)
Een cadeaubon voor een dagje sauna/beautyfarm (voor jullie twee natuurlijk ) Jij mag er ook wel ff uit toch :-D