een collega wees me op het volgende: http://nieuws.nl.msn.com/opmerkelijk/geboortegolf-om-horoscoop zou het?? iig wel leuk om te lezen haha
Ik ben nogal van de chinese horoscoop en had dit al lang uitgezocht Maar het zou niet zo fijn zijn als de kraamafdelingen indd vol zitten....
Hahahaha.. ik had ook al gekeken wat de chineese horoscoop zou zijn van de kleine.... heb nu al lol door te zeggen dat mijn kleine een draak van een kind zal worden Ik moet zeggen dat ik het mijn kind ook van harte gun... van de chineese tekens spreken draak, tijger en hond me om 1 of andere reden het meest aan.... (ook in die volgorde)
Haha, grappig! Nou, zolang al die drukte lekker in China blijft, hebben wij hier mooi mazzel voor onze kinderen!
Mijn vriend vind het helemaal fantastish!! mijn vriend is gek op draken, hebben hier ook meerdere draken inhuis, echt van die chinese draken ik vertelde hem dit en hij was meteen helemaal blij
Wat vooral grappig is dat 2007 ook zo'n goed jaar was. Dan hebben wij namelijk het goed 'gepland' Mijn dochtertje is van 2007 en ik ben nu 31 weken zwanger van nr twee
nou dan moeten we nu alvast de kraamzorg regelen, kdv in orde maken, en het kraamhotel boeken leuk artikel trouwens
hahaha dat is een leuke Een draak van een kind. Voor de dames die er interesse in hebben: misschien leuk om te kijken wat je eigen chinese horoscoop is en wat dit zegt icm je kindje
Aaaah wat grappig! Wij noemen ons kindje al sinds het begin een aantal bijnamen, waaronder draakje. Ze heeft al twee drakenknuffels (wij zijn zelf ook van de draken enzo haha) en het toeval wil dat ik een vuurdraak ben in de Chinese horoscoop. Ons meisje wordt dan een waterdraakje. Zo leuk!
Hahah, wel geinig.. ik ben zelf ook helemaal fan van Draken, en zelf een aarde-Draak, dus wel geinig dat ons kindje geboren word in het jaar van de Draak
Wat grappig zeg Ook wij zeggen nu al wel eens dat het een draak van een kind moet worden met ons als ouders, maar om het dan meteen letterlijk te nemen?? haha