Nou, ik heb hem maar gewoon laten gaan. Heb geen echte weeën en het kan inderdaad nog lang duren. Hij zorgt dat ie regelmatig op z'n telefoon kijkt. M'n ouders wonen hier een kwartier vandaan dus als er echt hoge nood is dan kan ik die altijd nog bereiken. Ik hoop zo dat het doorzet en dat het vanavond gaat gebeuren! Wat jammer dat het bij jou niet heeft doorgezet. Kan me voorstellen dat je behoorlijk ongeduldig begint te worden. Maar wie weet gaat het straks ineens heel snel
Fijn voor je vriend dat hij toch heen is. Het is ook wel een schitterende dag vandaag. Hopelijk geniet hij ervan en als hij vanavond thuis komt, dan begint het hopelijk (of morgen, na een lekker nachtje slapen ) Gelukkig wonen je ouders dichtbij! Ja, jammer. Morgen word ik gestript. Was bij mijn dochter heel erg pijnlijk en het hielp niet, maar toch wil ik het weer proberen!
Ooo spannend leenislief... Hier een rustige nacht gehad, morgen naar de vk en dan voor de derde keer strippen, ikzelf vond het allemaal niet zo pijnlijk dus ga er blanko heen. Ik woon dicht in de buurt van pinkpop,gaan straks eens even kijken daar, misschien dat wandelen de oplossing is.
Ook een rustige nacht gehad? En voor de derde keer strippen...pfff. Morgen ga ik voor de 1e keer en zet al mijn zinnen op die poging. Zal wel niks worden, maar wie weet. Leuk, pinkpop, misschien wekt de muziek wat op in combi met het wandelen ja! Ik hoop het voor je!
Ja ik ben ook de 40 weken voorbij, van de tweede.... Heb pas een topic geopend (nog 1 week, wie ook). Spannend he..? Ik wordt vanmiddag gestript. Ik ben erg benieuwd hoe dat zal gaan en hoop zo dat het nut heeft! Anders woensdag nog ene poging en anders mogen we hier met 41 weken voor inleiden kiezen. Na goed wikken en wegen, gaan we dat echt doen als ze zelf nog niet is gekomen. Voor jou heeft strippen dus nog geen nut gehad?
@ misa, ik ben vandaag weer gestript geworden, deze keer was het pijnlijker... Morgen weer terug om te strippen en gebeurd er dan nog niks, dan moeten we vrijdag in het ziekenhuis komen voor een plan van aanpak, over wanneer ze willen inleiden etc... Hoe is het met jou? Heeft strippen gewerkt?
Is er al baby-nieuws van één of meer van de dames hier? Hier is het weer helemaal rustig. Stilte voor de storm? Ik hoop het. Wil zó graag m'n kindje zien!
hier rommelt het in flink in de buik... maar ga nergens meer van uit haha! morgen om half 10 weer strippen en hopen dat het wat uitmaakt... Morgen heeft mijn dochter haar laatste dag op de psz, dus hoop dat ik zelf kan halen, en zo met haar kan gaan uitdelen...
Hoop het ook voor je Boeddha, en dat het dan lekker opschiet. Ik denk dat ik nu echte weeën heb. Dit is geen menstruatiepijn meer! Zou het dan echt vandaag gaan gebeuren? Wel netjes op de uitgerekende datum. Een vriend van ons grapte gister al dat als het vandaag komt, ze al iets kan wat mijn vriend en ik niet kunnen.... Op tijd komen
en... leenislief, hoe is het ermee? Ik hoop dat je ondertussen al bevallen bent... Hier nog niks loos, ben zojuist voor de tweede keer gestript en nu is het wachten dus. Hou me maar bezig hihih
Nee hier ook nog niks. Weeën komen ongeveer om de 10 minuten nu. Vanmiddag moet ik sowieso naar ziekenhuis voor controle en hopelijk is het dan zover dat ik mag blijven en kunnen we vanavond ons kindje bewonderen Ik probeer mezelf ondertussen ook bezig te houden, wachten duurt lang....ook als je weeën hebt hihi. Hoop voor jou dat het strippen gaat helpen.