Vandaag 5 weken zwanger, bijna tot geen kwaaltjes??

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Mooibuikje, 16 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mooibuikje

Mooibuikje Actief lid

28 jan 2009
    413
    0
    0
    Dag dames,

Dit is mijn eerste zwangerschap. Vorige week heel erg last gehad van witvloed, gezwollen en zeeer pijnlijke borsten, moeheid, krampjes in onderbuik etc.
    Nu sinds gisterenavond niet meer. Moet ik me zorgen maken??

Grt, Mooibuikje!

2. Meara

Meara Niet meer actief

Ten eerste gefeliciteerd met je zwangerschap. Het is een spannende en onzekere tijd voor je.
    Maak je niet druk. Volgende week kunnen ze er weer zijn.

3. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.013
    0
    0
    Gefeliciteerd met je zwangerschap!
    Ik zou me niet te veel zorgen maken. Stress is niet goed tijdens de zwangerschap hihi;) Ik had het ook en toen vanaf 6 weken werd ik mega misselijk. Kan dus best zijn dat je kwaaltjes er in een no time wel zijn. Geniet van je zwangerschap!

4. Mooibuikje

Mooibuikje Actief lid

28 jan 2009
    413
    0
    0
    Dank jullie wel meiden!
    Op 31 mei heb ik mijn eerste termijnecho. De dagen vliegen normaal voorbij, maar nu gaan ze super langzaam.
    Ik hoop zo dat alles goed is.

5. rastagirl

rastagirl Fanatiek lid

15 dec 2006
    1.156
    0
    0
    hai hai

ik heb ook weinig tot geen klachten aan de ene kant lekker maar het maakt wel onzeker

ik hb alleen last van witvloed, krampjes

6. HOG

HOG Niet meer actief

Hoi hoi, ik heb ook bijna geen klachten. Alleen pijnlijke borsten. Ben blij dat deze topic er is, weet ik tenminste dat ik geen onnodige zorgen hoef te maken.

7. Marise

Marise Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.588
    1
    0
    Hier in week 4 veel steken in onderbuik die zijn nu weg en nu richting week 5 beetje zere tepels. Verder helemaal nergens last van.

Misschien is het wel mazzel hebben ;) Hopelijk hier en bij jou alles gewoon lekker in orde!

8. Nemo81

Nemo81 Actief lid

16 mrt 2010
    338
    0
    16
    Hoi Marije, Ik herken jou helemaal! Ook ik had in week 4 veel steken en die zijn nu weg. Hopen dat alles goed blijft gaan! Ik maak me soms toch wel zorgen.

9. peps

peps Actief lid

27 dec 2009
    308
    1
    0
    He Mooibuikje,

Allereerst gefeliciteerd!! Ik ben vandaag precies 5 wk en 3 dg dus volgens mij verschillen we niet zo veel. Ik heb hetzelfde "probleem" als jij. Ik heb eigenlijk ook nergens last van....en ik vertrouw het niet zo. Dit is mijn 4e zwangerschap waarvan de 3e is geeindigd in een MK na 12 wk dus vandaar ook mijn onzekerheid. Meestal had ik in ieder geval zere borsten maar nu amper.
    Ik ben vandaag bij de gyn geweest en heb deze vraag ook gesteld en hij vroeg: "wil je graag ergens last van hebben?" Ik zei: Nee, nou zei hij toen....wees er dan maar blij mee voor zolang het duurt. Je kunt symptomen hebben maar het schijnt geen garantie te zijn dus dan moeten we er maar van proberen te genieten dat we nergens last van hebben want inderdaad, zo leuk is het vaak niet.
    Ben benieuwd hoe het verder met jou verloopt, misschien kunnen we elkaar op de hoogte houden.:)

10. sandranuijs

sandranuijs Bekend lid

29 apr 2010
    713
    1
    16
    Gefeliciteerd met je zwangerschap! wat leuk!

Ik had de eerste paar weken ook schommelend last van kwaaltjes, die kwamen en gingen weer weg. Je hoeft je echt geen zorgen te maken, wees blij als ze weg gaan :D

11. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Ik zou me geen zorgen maken als ik jou was.
    De hormonenspiegel is niet altijd hetzelfde dus ook de kwaaltjes komen en gaan..
    De ene heeft er ook meer last van dan de ander.
    Geniet van je zwangerschap!
    31 mei al een termijn echo? jeetje dan ben je 7 a 8 weken??

12. FashiOn

FashiOn Niet meer actief

Bij mij is het ook apart, ben nu meer dan 5 weken en heb juist nog niet echt ergens last van gehad. Heb alleen wel veel witte vloed en wat grotere aders op mn borsten(maar ook niet de hele dag door). Heel af en toe een stekerig gevoel in mn buik.
    Het gekke is dat ik elke ochtend veel vroeger wakker ben dan normaal, en dan ben ik ook echt klaarwakker. Dan voel ik me ook helemaal goed. Weet iemand of dit normaal is?

13. Chahida

Chahida Bekend lid

7 dec 2005
    524
    0
    16
    Verwegistan
    Hoi meid, maak je geen zorgen die kwaaltjes kunnen echt nog wel komen hoor, ik had in begin ook nergens last van, nou ik heb het iets teveel gezegd, want ben er nu gewoon ziek van, hele dagen misselijk , overgeven, gewoon niet lekker in mijn vel, en ontzetend moe.

14. glimworm

glimworm Niet meer actief

Ik heb ook nog helemaal nergens last van (heerlijk)
    maar ik weet van een hoop zwangeren hier dat de kwaaltjes (misselijk en moe) pas bij week 6 of 7 beginnen, hier en daar een uitzondering natuurlijk

Dat van het vroeg wakker zijn heb ik ook last van, ik weet niet of dat typisch iets is voor zwangeren, ik bedoel, het is nu veel vroeger licht buiten he? :D

15. FashiOn

FashiOn Niet meer actief

Oke :) Dat stelt me wat meer gerust. Is die witte vloed ook normaal dat je dat veel hebt?
    Dat van het vroeg wakker zijn had ik normaal nooit:p Maar ik ga dan ook vroeger slapen dan normaal rond 10 uur half 11. Maar normaal ben ik 's ochtends als ik wakker word niet meteen klaarwakker maar nu voel ik me meteen helemaal goed wakker enzo echt apart:p

16. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Ik heb ook niks van symptomen , we wachten maar af....

17. FashiOn

FashiOn Niet meer actief

@Elif: Ja inderdaad

De aders op mn borsten zijn nu ook minder zichtbaar(lijkt net of het op sommige momenten wel goed te zien is en op andere momenten weer bijna niet) Heb er nu wel pijn aan de zijkanten van mn borsten bij, ik weet niet of dat normaal is..?

18. Violetriot

Violetriot Fanatiek lid

25 apr 2010
    2.998
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Pijn aan de zijkant van m'n borsten heb ik ook veel last van!

Ik zou blij zijn als ik niet elke ochtend en avond zo misselijk was! Zit pas net in de 6de week, dus ik hoop niet dat het nog erger wordt straks!

19. marielle82

marielle82 Bekend lid

15 feb 2008
    615
    0
    0
    Hoi!!

We zijn ongeveer net zover.
    Dit is mijn 2e zwangerschap. Voel me ook prima. De moeheid begint hier wel een beetje te komen.
    Ik maak me soms ook ongerust en ik zou blij zijn als we de echo gehad hebben. Dan heb je het iig gezien.
    Bij mijn dochter ben ik helemaal niet misselijk geweest,wel extreem moe.
    Verder wat kleine kwaaltjes...hartkloppingen,snel gestresst, vaker plassen.

Probeer er van te genieten,koop wat leuks voor de kleine!!

20. FashiOn

FashiOn Niet meer actief

Wel fijn om te lezen dat ik niet de enige ben met nauwelijks kwaaltjes.
    Heb de laatste dagen wel dat ik snel geirriteerd ben maar ik weet niet of dat er ook bij hoort.. Zit alleen wel in over die aders op mn borsten dat dat de hele tijd verandert, ene moment is het duidelijk te zien en het andere moment is er bijna niks van te zien:S Dat maakt me wel onzeker.. Zou ook blij zijn als ik de echo heb gehad maar daar ben ik ook wel zenuwachtig voor.
    Ik durf eigenlijk nog niks te kopen want ben zo bang dat het alsnog fout kan gaan :(

Deel Deze Pagina