Vandaag 5 weken zwanger, bijna tot geen kwaaltjes??

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Mooibuikje, 16 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama2011

mama2011 Niet meer actief

ik heb precies hetzelfde al jou hahaha het zal er wel bij horen!

2. glimworm

glimworm Niet meer actief

ik begin nu een klein beetje iets te merken; stevigere (.)(.), wat meer last van maagzuur, een vettere huid (vooral schouders en rug) en een opgeblazen buik

3. FashiOn

FashiOn Niet meer actief

#23 FashiOn, 24 mei 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 mei 2010
    @mama2011: Oke, ja ik denk het:)

Heb sinds vanochtend ineens veel puistjes en gevoeligere borsten, maar dat had ik ook altijd voordat ik ongesteld moest worden. Ik hoor ook veel over dat je donkerdere tepels krijgt maar daar merk ik echt niks van.. Of komt dat pas later in de zwangerschap?

4. anoniem1988

13 mei 2006
    32
    0
    0
    nb
    hallo

in week 4 had ik steekjes die nu weg zijn en 2 keer bloedend tandvlees nu heb ik ook nergens geen last meer van. ik maakte mij ook al zorgen maar toch ben ik weer een beetje gerustgesteld door de reacties in deze topic.

liefs

5. Mama in Spee

14 apr 2010
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Ik heb ook nog nergens last van. Ik heb hiervoor 2 vroege mk gehad, dus aankomende week is het super spannend voor mij. Ik mag 3 juni komen voor mijn 1echo. Ik hoop zo dat ze hartaktie zien!! Zijn er nog meer meiden die pas na week 6 echt kwaaltjes kregen?

Grtz

6. Chahida

Chahida Bekend lid

7 dec 2005
    524
    0
    16
    Verwegistan
    #26 Chahida, 24 mei 2010
    Laatst bewerkt: 24 mei 2010
    verkeerd

7. glimworm

puistjes overheersen hier ook :S
    en wat betreft de tepelhoven; die van mij zijn ook niet donkerder, maar wel ronder van vorm dan ervoor

8. FashiOn

FashiOn Niet meer actief

@Glimworm: Oke dan ben ik dus niet de enige:p Ja bij mij ook iets ronder maar is nog wel licht van kleur.

9. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Hier morgen 5 weken maar ook niet echt wat te merken hoor.
    We wachten maar af.

10. Liesben

Liesben Niet meer actief

#30 Liesben, 24 mei 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 mei 2010
    Ik ben vandaag precies 5 weken en heb ook niet echt kwaaltjes. Ja, zere borsten. En moe. Soms wat weeïg gevoel in de maag, niet echt misselijk. Soms wat duizelig. Veel dorst. En ik heb regelmatig hoofdpijn!
    Maar ik weet dat het wel of niet hebben van kwaaltjes niets zegt. Maar het kan je wel onzeker maken!
    23 juni de eerste echo, heel spannend! Vorig jaar kwam ik er met de eerste echo achter dat ons kindje al 3 weken niet meer leefde :(

@ Glimworm: we zijn even ver EN hebben dezelfde banner!

11. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    Gelukkig zijn er meer vrouwen met weinig zwangerschapsklachten. Ik heb helemaal nergens last van, daarom is het zo onwerkelijk. Ik ben alleen wat eerder moe, twee dagen geleden overviel de moeheid me echt en lag ik om 21.00 op bed. Verder niets.

12. glimworm

Hihi, wat grappig, ik zag idd dezelfde banner en daarna een andere avatar :D

ik heb nog geen last van de vermoeidheid, kan zelfs heel lang opblijven nog:)
    morgen ga ik de vk bellen, ik hoop dat ik het deze keer wel haal om een echo te zien *duim*

13. FashiOn

FashiOn Niet meer actief

@Rosa Canina: Het is inderdaad onwerkelijk, heb soms van die momenten dat ik denk: ben ik nou wel echt zwanger? Echt vervelend.. Ik ga denk ik pas begin juli voor een echo want dan ben ik ongeveer 12 weken. Hoop dat het dan in orde is

14. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    @Fashion: Ik heb voor de zekerheid vandaag nog maar test nummer zoveel uitgevoerd. De KV 2 voor 5 euro. Ik kreeg direct een vette paarse teststreep te zien. Dus ja het zal echt zo zijn. :D

Ik heb 31 mei een afspraak bij de huisarts. De assistente vertelde mij dat ze nu een echo apparaat op de huisartsenpraktijk hebben, maar dat de huisartsen nog een echocursus moeten volgen. Maar hij zal vast wel even willen kijken zei ze, dus ik ben benieuwd. Van mij mag hij. :)

15. FashiOn

FashiOn Niet meer actief

Dan is het idd wel duidelijk:D Ik had voor de laatste keer vrijdag getest en toen kwam er ook meteen een duidelijke streep.(heb gewoon 11 testen in totaal gedaan:p) Maarja alsnog blijf ik onzeker op de een of andere manier..
    Wel beter dat de huisarts misschien kan kijken:) Spannend

16. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    Ik heb denk ik ook wel 12 testen gedaan. :) Iedere keer werden ze duidelijker en de Clear Blue digital gaf zwanger 2-3 aan. Kan niet missen dus. Ja ik vind het ook fijn dat mijn ha misschien al gaat kijken, alleen op die dag ben ik 6 weken en 4 dagen, zou je dan al het hartje kunnen zien? Volgens mij wel, maar ik weet het niet zeker.

Denk trouwens dat het voor iedereen een onzekere tijd is die pril zwanger is, maar wel een leuke tijd natuurlijk. We moeten er vooral van genieten. :)

Deel Deze Pagina