hallo allemaal . ik heb een spiraaltje maar ik voel me zo gek .met vlagen misselijk en niet lekker in mijn vel kan janken om vanalles . dit was precies zo met mijn eerste zwangerschap. t spiraal is toen wel gecontroleerd of ie goed zat en dat was wel t geval . wat zouden jullie doen ? testen? is er miss nog iemand meer die met een spiraal zwanger is geraakt ?
Als het een Mirenaspiraaltje is denk ik dat het gewoon een reactie daarop is (zitten ook hormonen). Tenminste ik heb er één gehad en ik reageerde er een jaar lang op. Het is niet onmogelijk om zwanger te raken met een spiraaltje maar de kans is wel heel klein hoor.
ik zou gewoon testen. ik ben toen ondanks de pil zwanger geraakt. en heb er na een spiraaltje gehad, maar je kan ondanks het spiraaltje toch zwanger worden het word nooit hellemaal uitgesloten. XX Taz
Heb je nog getest Lisa? Wordt je wel nog ongesteld met spiraaltje? Zo ja heb je enig idee waar je ergens in je cyclus zit? Heb je je spiraaltje al langer? kan natuurlijk ook komen door de hormonen.
Hoi Lisa, Ik raad je aan om toch echt te testen! je zou niet de eerste zijn die met spiraaltje toch zwanger raakt. Indien je zwanger bent is het erg belangrijk om je spiraaltje te laten verwijderen, zodat het geen gevaar voor het kindje kan opleveren. Succes!
sorry dames , maar heb getest en die was negatief . heb t spiraaltje nog niet zo heel lang een een week of 3 terug was ik wel gewoon ongi geweest . maar nu nog niet . kan best zijn dat ik van de spiraal nu al niet meer ongi word hoor . mijn syclus weet ik niet echt want dat is na de bevalling nog steeds niet echt regelmatig geweest.