Hallo, Afgelopen dinsdag heb ik op MP een angelsound voor 20 euro gekocht, hierbij kwamen nog 5 euro verzenkosten. Ik heb meteen de 25 euro overgemaakt en die mevr zou het dezelfde dag nog versturen of de dag erna( dus de woensdag) Want het geld stond al op haar rekening. Ik heb haar toen gevraagd of ze mij de track and trace code kon sturen zodat ik kon kijken hoelaat het pakketje ongeveer komt en wanneer. Nu heb ik sinsdien niks meer gehoord van haar! Heb al 2 o 3 mailtjes gestuurd of ze de angelsound al verstuur heeft maar krijg niks terug. Ben ik nu belazerd Als ik morgen nog niks van haar gehoord heb, probeer ik via mijn bank het geld terug te laten storten op mijn rekening... Ggrrrr wat erg!
terug laten storten kan je vergeten dat kan niet. dat kan alleen met een automatische incasso, hopen dat het toch nog komen gaat.
je kan een melding maken bij marktplaats, en ik zou persoonlijk ff google op de betaal gegevens/email adres of er iets bekend is over oplichting? ik hoop voor je dat het als nog goed komt!
ja dat is idd wel een beetje raar, maar mischien is er iets tussen gekomen ofzo je weet het maar nooit, heb ook ooit eens iets gekocht via marktplaats en betaald en hoorde toen een week niks, ook boze mailtjes verstuurd enzo bleek die persoon door een aanrijding in het ziekenhuis te hebben gelegen, kreeg mijn spulletjes evengoed netjes opgestuurd
Heb je deze Angelsound gekocht bij die persoon? De Vos HealthShop van de Fa. A. Vos en Zoons Zo ja dan vind ik 20 euro wel heel duur, want nieuw issie dus 29,95. Ik zou het nog even afwachten tot na het weekend... Weet je ook hoe die persoon heet en heb je er al op gegoogled?
Ja dat zag ik dus ook naderhand dat als je ze nieuw koopt maar 30 kosten pfff Ja kan haar alleen op twitter en facebook vinden...
Ja daar heb ik nog niet aangedacht, het zou natuurlijk kunnen dat er iets aan de hand is ofzo.. Ik wacht nog ff af...
Ik ben begin september ook opgelicht.... Had voor mijn zoon een horloge gekocht, keurig meteen het geld overgemaakt. 27,-- Geen wereldschokkend bedrag. Daarna niets meer gehoord, ze reageerde niet meer op mijn mails en korte tijd later waren haar advertenties van marktplaats weggehaald. Markplaats ingeschakeld, maar het enige wat je kan doen is aangifte doen bij de politie. Het is wat he...voor 27,-- de boel belazeren.. triest hoor.
Ja haar advertentie zie ik er ook niet meer opstaan... Is net wat je zegt geen wereldbedrag maar dan nog, is nog teveel geld om zo weg te gooien hihi... Ik ben eens benieuwd ggrr Snap je niet waarom sommige mensen dat doen he
Even geduld hebben. Afgelopen dinsdag is 4 dagen geleden Grote kans dat je dat ding volgende week binnen krijgt. De post doet er vaak ook erg lang over. Krijg regelmatig iets pas na een week binnen.
Heb je al gegoogled op het rekening nummer waar je het bedrag naar hebt overgemaakt? Misschien komen daar nog wat hits van voorbij mbt oplichting.
ligt er ook aan waarmee het is opgestuurd. postnl is redelijk snel maar dhl doet er een paar dagen over.