Vandaag 8 weken echo, helaas slecht nieuws

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Vanilia, 22 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Meiden, geef nog niet op. Lees eens dit verhaal. Niet dat ik jullie te veel hoop wil geven hoor, maar toch, de wonderen zijn de wereld nog niet uit, en de mensen die de echo apparatuur bedienen kunnen het niet altijd even duidelijk zien.
    http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... c&start=18

2. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Ik las dit verhaal ook was stom verbaasd. Soms heb ik best hoop dat het goedkomt maar bereid me ook voor op het ergste zoals de gynaecoloog zei :cry:

3. Sbabe

Sbabe Actief lid

22 apr 2008
    290
    0
    0
    Mama en Boerin
    Heino
    Molly bedankt.

Idd ik lees ook heel veel verhalen van meiden die allemaal hetzelfde hebben meegemaakt als ons en dat het allemaal goed is gekomen. Ik weet dat de wonderen de wereld niet uit zijn. Ik ga van het ergste uit omdat ik anders voor mijn gevoel weer teleurgesteld ga worden. Mocht het goed zijn dan ben ik 1 van de blijste mama's van de wereld.

Meiden ik denk aan jullie.

Ik hou jullie op de hoogte wat er morgen is uitgekomen.

Liefs Sbabe

4. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Ik denk er precies hetzelfde over meid!

5. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    Vanilia, ik hoop dat je onzekerheid snel afgenomen wordt!

duim voor je hoor

twinny

6. Vanilia

Vanilia Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.715
    2
    0
    Amsterdam
    Twinny, bedankt meid superlief.

Molly, wat een apart verhaal. Hoop dat wij ook zo'n bofkont zijn.

Loesmari, veel succes! Het is inderdaad spannend en zo onzeker allemaal.

Sbabe, ik wens je alle succes en sterkte van de wereld toe! Ik hoop dat je heel goed nieuws krijgt morgen. Duim, duim, duim...

Aylin, we blijven hopen heh meid!

7. TiTaRa

TiTaRa Fanatiek lid

25 aug 2008
    1.016
    0
    0
    Interieurverzorgster (mooie naam voor poetsvrouw)
    Lanaken (Rekem)
    Ik hoop uit de grond van men hart dat alles goed komt met je!
    Ik wens je enorm veel sterkte!
    Wij steunen je natuurlijk in de mate van het mogelijke!
    xxx Kuss

8. Vanilia

Vanilia Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.715
    2
    0
    Amsterdam
    Super lief Titara, hebben we echt nodig hoor jullie steun :)

Liefs.

9. Sbabe

Sbabe Actief lid

22 apr 2008
    290
    0
    0
    Mama en Boerin
    Heino
    Hoi meiden

Nou bij mij is de kogel door de kerk. Vanmorgen weer een echo gehad en onze kleine wondertje is een paar dagen geleden gestopt met groeien bij 6,5 week zwangerschap. Na de laatste echo heeft het toch nog 1,5 week doorgegroeid maar helaas heeft het niet zo mogen zijn voor ons. Weer voor de 3e keer. Vruchtzakje was ook niet mooi van vorm 2 weken geleden nog mooi rond en nu was ie ovaal dus dat duidt erop dat het niet goed is en dat het een miskraam zou gaan worden. Nu hebben we besloten om af te wachten tot het zelf komt en als het te lang gaat duren dan gaan we een curretage doen.
    Vanilia en Aylin hoop echt dat jullie met beter nieuws komen succes meiden.

Heel veel liefs Sbabe

10. Vanilia

Vanilia Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.715
    2
    0
    Amsterdam
    Ooohh meid..... wat een verdrietig nieuws...
    Ik vindt het verschrikkelijk voor jullie. Dit is gewoon met geen woorden te omschrijven... En nu al voor de 3e keer.....
    Ik heb er geen woorden voor Sbabe, had zo gehoopt dat het toch goed zo komen.
    Ik wens je verschrikkelijk veel sterkte toe meid. Wat een moeilijke tijd heb je voor je nu...

Een hele dikke knuffel meid :cry:

Veel liefs....

11. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    wat verschrikkelijk om te lezen :( Sbabe veel sterkte :(

vanilia meid ik duim volop dat je toch goed nieuws krijgt het kan wel he dat weetje wonderen bestaan zeker.... Aylin lieve meid hoop dat jij ook met goed nieuws komt

12. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Jeetje meid wat een rot nieuws...Waarom zit het sommige mensen zo tegen? Vind het allemaal erg oneerlijk. Wij gaan vrijdag tot vrijdag een weekje naar de Ardennen en de 8e pas de echo. Dus nog even een weekje genieten (voor zover het lukt). Lieverd vind het echt heel erg voor je. Zoek steun bij je kindjes doe ik ook bij mijn dochter. Jammer had zo gehoopt op een goede uitslag :cry:

13. vanesje

vanesje Fanatiek lid

17 jul 2006
    1.395
    0
    0
    Ik duim voor jullie!

14. Vanilia

Vanilia Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.715
    2
    0
    Amsterdam
    Tirtilisko meid, bedankt voor je lieve woorden. Wie had dat gedacht he? Ik zeker niet. Nu is alles zo anders en die onzekerheid is niet om uit te houden...
    Ik hoop echt op goed nieuws vrijdag... We zullen zien.

Vanesje, bedankt meid.

Liefs.

15. Sbabe

Sbabe Actief lid

22 apr 2008
    290
    0
    0
    Mama en Boerin
    Heino
    Hoi meiden

Bedankt voor jullie lieve woorden.

Aylin probeer te genieten van jullie vakantie in de Ardennen. Ik hoop voor jou de 8e een mooie echo meis. Mijn duimen gaan voor je.

Vanilia morgen voor jou een spannende dag. Wat hoop ik toch dat jij een mooi kloppend hartje gaat zien. Meid ga megahard voor je duimen.

Nou hopelijk gaat het hier toch doorzetten gisteren dacht ik even dat het ging gebeuren had wat bloedverlies maar sávonds was het weer over en tot heden nog geen echt bloedverlies. Wel lichte krampen en zere rug en bruinverlies. Nou laat het maar komen hoor dan kunnen we er weer voor.

Liefs Sbabe

16. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Ik ben er nu vrij rustig onder heb vandaag ingepakt en de laatste spullen voor de vakantie gehaald. Of ik me nu druk maak of niet kan er toch niks aan doen. Het is allemaal zo machteloos.

Hier nog steeds geen bloedverlies of krampen te bekennen...Wel ontzettend moe en last van jeuk. Maar ja als de zwangerschap niet goed zit wat hebben die kwalen nog voor zin toch? De verloskundige vertelde dat zelfs als de zwangerschap mis gaat je gewoon last van kwaaltjes kan hebben. De aanleg van de zwangerschap is al gemaakt dus vandaar de kwaaltjes. Nou dit geeft dus ook geen moed :cry:

17. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    ik ben wel benieuwd of het goed is gegaan of niet maar ben er bang voor :(

18. Dinky

Dinky Bekend lid

28 mei 2008
    531
    1
    0
    Musselkanaal
    bij "miskraam" staat ook een topic hier over en het was idd geen goed nieuws :(

Deel Deze Pagina