Teunisbloempillen van etos!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mammamia, 7 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mammamia

mammamia Niet meer actief

Ik had een vraagje: ik ben vanaf dat ik gestopt ben met de pil (aug. '08) begonnen met het slikken van ijzertabletten mama & baby van dagravit. Nu heb ik helaas na het stoppen met de pil een erg onregelmatige cyclus en ben ik vandaag weer na een cyclus van 71 dagen ongi geworden! Nu ben ik deze keer direct begonnen met teunisbloemp. van de etos. Nu is mijn vraag: kan ik de ijzertabletten nu gewoon door blijven slikken of kan ik daar beter mee stoppen nu ik ook al die teunisbloemp. slik?

2. Dynesja

Dynesja Lid

19 okt 2008
    40
    0
    0
    Als ik het goed heb dan bijt dat mekaar niet, maar zeker durf ik het je niet te zeggen. Succes. Ik hoop voor je cyclus weer regelmatig mag worden.

3. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Dat kan je bij elkaar gebruiken, maar waarom neem je die ijzer erbij?

Heb zelf afgelopen maand voor het eerst teunidbloem caps genomen en cyclus was maar 2 dagen korter helaas. Dus op mij heeft t niet echt effect denk ik, maar bij heel veel vrouwen wel volgens mij!

4. mammamia

Nou die ijzertabletten slik ik al vanaf aug. omdat ik natuurlijk niet op een onregelmatige cyclus had gerekend. Nu dat dus wel het geval is wilde ik eens aan die teunisbloemp. beginnen, daarom was mijn vraag of ik dan nu die ijzertabletten moet laten staan... snap je?

En aan jouw onderschift te zien heb jij niet echt hele grote onregelmatigheden, ik bedoel van boven de 40 dagen, daarom werkt het bij jouw misschien niet zo goed (2 dagen eerder, is toch weer 2 dagen eerder) maar aangezien ik wel een hele lange cyclus heb, hoop ik natuurlijk met die pillen ook onder de 40 dagen te komen!

5. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Ja ik snapte je vraag al. En zoals ik al zei kan je het samen gebruiken. Maar ik wist niet waarom je ijzer gebruikt snap je? Dat helpt niet voor een onregelmatige cyclus toch?

En ik heb inderdaad niet hele lange cyclussen, maar ze waren altijd 28 dagen en elke dag is er eentje minder haha. Vandaar!

6. mammamia

Ik gebruik ijzertabletten omdat ze dat aanraden. Ik weet dat dat geen regelmatige cyclus kan geven, maar het is wel goed voor je ongeboren kindje. Het advies is dat je er het beste mee kunt beginnen zodra je gestopt bent met de pil en anders vanaf het eerste moment dat je weet dat je zwanger bent! Slik jij ze niet dan?

7. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    nee, ik slik foliumzuur. Dat is wat ze aanraden vanaf dat je stopt met de pil tot 10 weken zwangerschap. Ijzer heb ik nooit eerder gehoord. Waarvoor zou ijzer goed zijn dan voor ongeboren kindje? Ik ben apothekersassistente, dus sla mezelf voor mn kop als ik t verkeerd heb hihi

8. mammamia

Ach jah dat bedoel ik ook foliumzuur, dat is dat baby & mama van dagravit... dat slik ik, maar daar zit ook ijzer in vandaar dat ik het ijzertabletten noemde haha... sorry, misverstand!

9. Dynesja

Dynesja Lid

19 okt 2008
    40
    0
    0
    Ik heb even mee zitten lezen en snapte ook niet helemaal waarom je ijzertabletten slikte. Maar nu is het helemaal duidelijk. Zelf heb ik ook een tijdje teunisbloemolie geslikt, maar wel samen met foliumzuur. In de 1e ronde had ik een periode van 33 dagen, maar daarna wilde de :evil: maar niet komen. Op een gegeven moment gestopt met de teunisbloemolie en advies gevraagd aan de HA. Uiteindelijk een pilkuur van 10 dagen gekregen en na 82 dagen kon ik mijn 2e cyclus eindelijk afsluiten. Sindsdien slik ik geen teunisbloemolie meer. En heb daarna een cyclus gehad van 36 dagen. Nu hoop dat dit zo doorzet, dan mag ik niet klagen. Ik hoop voor jou dat de teunisbloemolie beter werkt dan bij mij. Succes in elk geval.

10. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    Ik ben nu ook al een aantal dagen bezig met de teunisbloemolie... zal afwachten worden of het effect heeft!
    Hoop iig heel hard van wel!
    Zelf al is het maar een placebo-effect... maakt niet uit :)
    succes dames

11. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    haha geeft niet hoor :p We zijn eruit, dan doen we dus allebei t goede en daar gaat t om! ;)

Deel Deze Pagina