Het is me al eerder opgevallen en er is ook al eerder over gesproken hier, maar toch ben ik er wel benieuwd naar. Meerdere dames (oa Angel Eyes geloof ik) en nu Lma ook (van harte! )zijn zwanger nadat ze met een vreemde ongesteldheid de cyclus zijn gestart. Heel kort of heel weinig etc. Ik vind dit fenomeen bijzonder en vraag me af hoeveel vrouwen dit ook hebben gehad en of iemand er uitleg aan weet te geven. Zelf heb ik ..toen..in mei het ook gehad. Normaal een cyclus van 25 dg ongeveer en toen ineens 20 ...en daarna bleek ik met 31 dg zwanger te zijn (mk geworden uiteindelijk) Ben benieuwd naar de reactie;s Liefs Mirre
mirre laten we hopen dat dit zo is heb namelijk afgelopen maand zelf een rare ongie gehad of eigenlijk alleen bruine afscheiding... we zullen zien liefs
Ik ben er eigenlijk ook wel benieuwd naar hoe dat zit. Is hier trouwens niet al een keer een paar weken geleden een topic over geweest?
Ik ben in april dit jaar gestopt met de pil. En ik had vrij snel een regelmatige cyclus, maar van 18 dagen Zondag was mijn nod-dag, maar tot op vandaag geen ongi te bekennen. Drie testen gedaan, maar nog negatief Maar ik heb een raar gevoel in mijn buik, pijnlijke tepels, 's morgens trek in broodje kroket Dus we wachten het nog ff af
@ Mirre, Ik heb dit ook gehad...ik had in mijn 3e ronde een hele vaage posie (kruidvat) test, maar werd daarna toch ongi, wel 1,5 dag...(helder/bruinverlies) maar de ronde daarna zwanger (maarja da's een MK geworden)... Gek is het idd he dat dat kan en zo onverklaarbaar is. Voor mijn laatste zwangerschap (wederom MK) had ik een gewone ongi... Groetjes Silla