vandaag arts geweest wat nu?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door steffie1980, 2 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. steffie1980

steffie1980 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.344
    0
    0
    thuiswerk
    belgie
    Heel gek, ik was dus niet voor mijn zwangerschap bij de dokter maar voor mijn zoontje van 6 maanden.
    Maar ik ben nu dus vlak voor mijn eisprong waar ik normal geen enkele last van heb, nu verlies ik donker bloed buikkramp en mijn borsten doen zeer.
    Ik heb het meteen nagevraagd was er toch en ze zei dat kan goed, bij de andere kinders had je ook een korte cyclus. ze leed dat af aan het feit dat alle drie de kids 8 dagen te vroeg zouden zijn geboren en toch meer dan voldragen bleken te zijn. Ook de metingen van de echo`s waren ze altijd öuder" Dus ja vond dat wel logisch bedacht.
    Ze zei als dat nu weer zo zou zijn heb je grote kans dat dat een innestelingsbloeding is, ze wilde voor de zekerheid kijken en ze zei dat het dus geen ongesteldheidsbloeding was. Het komt ook alleen maar als ik plas en afveeg zeg maar :oops:

Ik zou niet weten hoe het is maanden te moeten wachten tot ik zwanger word. Bij de eerste twee de eerste maand meteen raak en bij de derde door de pil heen dus jah...wat mijn cyclus is geen idee.

Het klonk eigenlijk logisch...ook omdat ik meer puistjes heb last van mijn borsten en misselijk en dan hele dagen zou kunnen slapen....en ik de geur van appelmoes ineens walgelijk vind (nooit eerder gehad ben er dol op hihi)

Ze heeft me geadviseerd om over 12 dagen terug te komen.
    Maar zijn er meer onder ons die dit zo hebben? Of hebben meegemaakt?

bedankt
    steffie

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Was het maar waar ;)
    Succes met afwachten!

Deel Deze Pagina