heey meiden wa is het toch een GIGA mooi weer he!!! ik heb echt zin in de zomer da het zo blijft!!! heb welmedelijden met de mensen die in de zomer zwanger zijn... ik heb jammer genoeg geen tuin dus ga lekker op het balkon zitten denk k hahahahah wadoen jullie om van dit weer te genieten??? xxx PS iedereen is dan ook zo lekker vrolijk van dit weer
ja ik wel... heerlijk dit weer... en ja ik ben straks heeel erg zwanger... maar dat maakt niet uit... je wordt gewoon heerlijk vrolijk van dit weer... zit nu lekker op mn balkonnetje.. en een koud drankje .. ... ik vind de zomer altijd zo gezellig
ja heerlijk he ikdenk da ik ook maar lekker op het balkon ga hahahah het is alleen zo saai alleen hahahaah ohhh ik heb heerlijk watermeloen gehaald!!! xxx
ja he... dat wilde ik eignelijk ook nog neerzetten, dat ik het jammer vind dat ik in mn eentje ben... is zo ongezellig... maar goed.. tis fijn weer , en tis beter dan voor de buis hangen lekker watermeloen... moet ik ook maar halen !!!
hahahaha tjah als we nou eens wa af hadden gesproken dan hadden we nu wel misschien samen op het balkon aan een koud drankje en aan de watermeloen gezeten hahahaah lekker bijde hand he hahahah het is wel ineens rustig op de site haahhaha xxx
ja he.... er zijn meerdere op het balkon aan het zitten denk ik !!! ja nu ben je wel heel hoogzwanger... we zijn twee mutsen !!!
weet je wa ook lekker is et diit weer stokbrood met komkommer en zout mmmm heerlijk ahhahaha nee ik ben blij da ik voor de zomer bevallen ben ahhahaha k had het van de winter al bloed heet laat staan zometeen hahahaha xxx
hahahaha... ja ik zit nu al te puffen, laat staan straks.,!!! als ik uit de douche kom, moet ik altijd heel rusig aandoen, anders kan ik weer gaan douchen hahaha !!! zo heet heb ik het dan altijd !!! ja ik doe altijd : geroosterd brood met komkommer en zout hahahaha !!! maar ik mag niet zo heel veel zout meer, ik hou heel vel vocht vast..!!
ik eet het ooknie zo veel maar met dit weer mot ik er altijd aan denken hahahaha ja met douchen mot ik ook rustig aan doen of als ik uit bad kom pffff dan mot ik heel rustig aan doen anders ga ik onderuit!!! hahahah xxx
Ik ga straks net als jullie lekker op het balkon zitten. Morgen ga ik even rond lopen op de markt. Wilde dat vandaag al doen maar ben helaas druk aan het klussen Heb nu gelukkig even pauze. Wat wel lekker is dat het straks weer lekker terrasjes weer is.
jemig klussen metdit weer lekker warm hahahaha nouis het bij mij in huis nie echt warm dus dan zou het wel kenne hahaha ja heerlijk op het teras zitten lekker mensen kijken hahaha xxx
EIN-DE-LIJK is het dan mooi weer!! Hier kan een mens toch echt van genieten... Wasje hangt lekker buiten, eergister net een nieuwe tuinset gekocht. Strax boekje erbij en voetjes omhoog en een lekker perenijsje, hmmm. Dan morgen nog 1 dagje werken en dan...VERLOF! Dus van mij mag dit weer wel even zo blijven!!
ben net heeeeerlijk met mn vriend en met de hond naar het park gegaan! wat was dat heerlijk zeg! lekker slenteren haha! de hond viel nog met dr kont in het water en wist niet wat dr overkwam dus lag echt helemaal dubbel van het lachen maar ze vind water nu in ieder geval erg leuk
Genieten jullie allemaal maar lekker van dit weer voor mij. Ik zit op kantoor naar buiten te kijken hoe mooi het is en te wensen dat ik ook lekker buiten kon zijn. In de pauze wel even naar buiten geweest en jeetje wat is het warm. heerlijk. Hoop dat het zaterdag en zondag ook weer zulk lekker weer is, dan kan ik er ook nog een beetje van genieten. Zie ook allemaal mensen in hele zomerse kleren voorbij fietsen. Ziet er een stuk gezelliger uit dan al die dikke winterjassen en in elkaar gedoken mensen. I LOVE THE SUMMER!
Vanmorgen gewerkt, en vanmiddag bezig geweest om de uitnodigingen te schrijven voor de bruiloft (en dat met dit weer). Zometeen maar lekker even in de tuin zitten. Vanavond lekker uit eten met mijn collega's uit ons werkweekend. En don en vrijdag moet ik werken, maar hopelijk blijft het dit weekend ook lekker weer.
wa denken jullie zou het veel kwaad kennen om in de zon t egaan zitten op het balkon??? ik heb zon hempjesbikini dus mn buik is bedekt!!! xxx