Vandaag word ik gelukkig van de nieuwe tegelman die hier met een nieuwe energie bezig is en al heel de ochtend falling in love with you aan het zingen en fluiten is beetje jammer dat ie maar 1 zin kent haha.
Dat ik vanmorgen wakker kon worden met mijn 2 favoriete mannen ❤️ Drukke dag vandaag en de dag kunnen beginnen op deze manier is dan een fijne bonus
Dat het even 15 minuten stil in huis is: oudste op school, man haalt met de baby onze middelste op. Ik hoor gewoon helemaal niets in huis. De stilte ♡
Alle tegels liggen! Morgen invoegen (en hopen dat de kleur klopt) en dan kunnen we zien of ze deze keer vast liggen maar ik vermoed van wel. Zo blij Heb net met mijn vader 700kg tegelpuin wat gisteren uitgebroken is naar het containerpark gedaan. Zo satisfying om met tegels naar de puinhoop te gooien angermanagement
Vandaag een moeilijk besluit genomen en uitgevoerd waar ik al weken tegenaan zat te hikken. Ben super trots op mezelf dat ik heb doorgezet.
Onze vloer ligt en is gevoegd ik vind het wel een feestje waard na alle miserie Nog 2 weken wachten en dan mogen we hem poetsen met product en dan kunnen we gewoon naar beneden verhuizen wie had ooit gedacht dat dat nog zou gaan gebeuren
Dat de Psz gewoon open is en ik mijn dochter net heb gebracht ze is vreselijk de laatste 2/3 maanden… Krijsen krijsen en nog meer krijsen, aan mama geplakt… pfff en dalijk gaat de jongste naar bed en is het minimaal 3 kwartier even stil
Eigenlijk nog gisteren Maar ik ben blij dat mijn oma, die het meeste moeite had om dingen aan te passen aan mijn diabetes als we langskwamen (vb toch taart halen en dingen vol suiker en dan geen nee accepteren) gisteren ineens superveel moeite heeft gedaan om voor mij iets te voorzien wat ik wel mag eten. Ze had bij de bakker lege eclairs gevraagd en die zelf gevuld met suikervrije pudding en chocolade. Superlief toch
Mijn baby ein-de-lijk, voor het eerst in 11 maanden, geslapen heeft zoals het 'hoort' op deze leeftijd: in de ochtend 45 min, in de middag 2 uur en hij lag lekker om 18u in bed. Wauw. Nog nooit eerder meegemaakt dit.