Ik ben blij met mijn moedermelksieraden die vandaag zijn bezorgd! Een ring en hanger, met in beide een wit "steentje" van mijn eigen moedermelk. De namen van mijn kinderen staan aan de binnenkant en de grillige vorm is geïnspireerd op de vorm van een navelstreng. Voor mij een prachtig symbool voor mijn kinderen én een mooie verwijzing naar mijn werk als verloskundige/lactatiekundige wat echt mijn droombaan is. (Mén wat zijn mijn handen oud en rimpelig )
Mooi! Waar je het laten maken? (Moest wel lachen om de zin 'van mijn eigen moedermelk. Zou ook wel gek zijn als je dat van een ander zou willen gebruiken ff wat aftappen als lactatiekundige van andere dames haha)
Heel gaaf! Ik heb nog colostrum in de vriezer liggen wat inmiddels niet meer te gebruiken is (over een jaar oud en in een spuitje). Kreeg t ergens ook weer niet over mn hart om t uit de vriezer te halen en weg te kieperen. Dus je hebt me op een idee gebracht!!!
Laten maken bij Moedersmooiste sieraden. Vond het wel een beetje spannend want je kunt het alleen online bestellen. Maar ik vind haar ontwerpen wel echt heel mooi, net een tikje anders dan anders. En super blij met het resultaat!
Ik mijn ochtend lekker mag thuiswerken, heerlijk om mn tijd zelf in te kunnen delen en dus straks eerst even naar mn paard te gaan voor ik ga werken, ipv de verplichte uren in een kantoor daarnaast werk ik thuis veel efficienter heb ik gemerkt
Dat ik niet met mijn peuter en kleuter neefjes naar de zwemles moet maar enkel met de kleuter toch ietsje minder uitdaging en stress dat ik er maar eentje in de gaten moet houden
Die ga ik ook aanschaffen. Ben nog heel erg van de gewone boeken en vind van een scherm aflezen vermoeiender, maar mijn zusje zegt dat het met deze e-reader echt fijn lezen is. Moet alleen nog even mijn man inlichten
Ik ben heel erg benieuwd! Ik wilde hem eigenlijk krijgen voor m'n verjaardag (juli) maar m'n vakantiegeld was binnen dus kon het niet laten
Ik ben heel blij dat mijn man tóch naar Bruce Springsteen is gegaan vanavond, ondanks dat iedereen die met hem mee zou gaan had afgezegd. Hij wou niet alleen en heeft online een stel gevonden die met hem mee wilden en de 2 kaartjes konden overkopen. Hij keek er al zo lang naar uit en ik gun het hem zó erg. ❤ Het zullen de hormonen wel zijn maar ik moest gister zo vreselijk huilen toen iedereen afzei en het niet door leek te gaan voor hem.
Dat ik na een fijne kantoordag aansluitend een enorm gezellige barbecue heb gehad met collega’s. Helemaal opgeladen en genoten van de zon. Inmiddels al een tijdje thuis en dan mis ik de kindjes, omdat ik ze vanmorgen voor het laatst zag en ze nu al lekker slapen. Morgenochtend maar weer plat knuffelen en kussen