Dat ik vandaag een paar mooie roze speakers heb besteld bij mijn nieuwe roze aardbeien jurk van tante betsy. Hopelijk passen ze
Het is ook echt anders. Mijn kobo leest als een echt boek. Alleen minder zwaar en ik kan liggend lezen. Ik zet hem op 1% en is voor mij meer dan licht genoeg. Ook de warmte kan je aanpassen . En mocht je een keer midden in de nacht wakker liggen heeft je partner geen last van je als je leest
Ik ben blij dat het zonnetje schijnt, mijn nagels zijn gedaan en ik vanavond gezellig ga eten met mijn vriendinnen!
Mijn hond is op de foto gegaan en hij is zo mooi geworden. Ik ging voor de gratis foto naar heb uiteraard een dure foto gekocht. Vanmiddag mijn mannen verrassen met de foto van Tukker
Het een heerlijke dag wordt: gisteren alle eenjarige plantjes gekocht voor in de tuin dus die is helemaal mooi en af. Het wordt lekker weer. Ik heb m'n ereader. Mijn dag kan al niet meer stuk!
Mijn nichtje (9) gezellig komt logeren en ik omdat zij er dol op is een goed excuus heb om sushi te bestellen
-Dat mijn oudste dochter minder pijn aan haar voet heeft nu er gips om zit (bleek 4 dagen na een val toch gebroken) en ze er verder ook heel relaxed mee omgaat dat ze niet zoveel kan. -Dat het feestje van mijn zoon echt heel geslaagd was en voor onszelf ook heel goed te doen; vanaf een terrasje met een koud drankje toekijken hoe ze zich vermaakten in de speeltuin
Dat het zulk heerlijk weer is. En ik lekker relaxt met een boek in de tuin kan zitten omdat ik gisteren al het huis heb gepoetst. En de tuin er ook weer fijn bij ligt na een aantal dagen ff aan de bak de laatste weken.