Dat mijn roze speakers vandaag bezorgd zijn en ze goed passen. Maar het gelukje is dat schuurman schoenen ze ook had, 5 euro goedkoper en nog eens 20 procent korting. Scheelt bijna 30 euro, dus de bestelde roze sneakers gaan terug want schuurman had ze ook besteld voor mij
Ik geen voetballende kinderen heb, na weer een aantal dagen camping wordt ik zo doodziek van dat getik tegen zo'n leren bal. Voor sommigen vast onzin, maar midden op een veld vlak voor alle tenten en caravans, ga lekker naar een voetbalveldje.
Dat we beiden de sportschool zien zitten! Ik moet aangezien ik ga stoppen met roken en dan zowat de gordijnen in vlieg. Dus een wat meer gecontroleerde situatie dan "ik ga hardlopen en dan ineens ongetrained 10km frustratielopen" is aan te bevelen. Man mag wel een kilootje of 20 kwijt, bij voorkeur 25. Maar die ziet deze ook wel zitten. Benieuwd naar de proefles (en of mn lijf dat trekt want dat is de hamvraag in dit avontuur)
Ik ben blij dat mijn man alle kinderen mee heeft genomen en ik weer op bed kon. Die gebroken nachten wennen nooit En met het compliment van een moeder van vriendje van zoon 1 dat mijn energie anders is in positieve zin blijkbaar straalde ik t echt uit dat ik vanaf 36 weken echt klaar met de zwangerschap was Ik ben nu ook moe maar t is anders moe dan hoogzwanger.
Dat valt nog mee. Doe een achtertuin en een kind wat de hele tijd de bal tegen de muur schiet bij wijze van oefening.
Dat we onze nieuwe tent voor het eerst hebben opgezet in de tuin van mijn moeder. Heerlijk klooien met stokken en scheerlijnen. Die gaat mee deze zomer voor de tussencamping. Lekker snel en makkelijk.
Ja echt. Is altijd genieten hier En dat uitzicht ... En de rust. Je hoort hier alleen de vogels en de kipjes van de buren. En zo nu en dan een trekker.
Iedereen uit huis is! Mijn man brengt mijn moeder naar haar zus toe en heeft alle kinderen meegenomen ik heb hem maar zakje nutrilon meegeven want ik had geen zin om te kolven. Veel succes daar haha Kan ik eindelijk even ruimte maken in de kledingkast van de oudste. Je kan nu niets meer vinden. Even zomer en winter scheiden
Dat ik gisteravond zo'n topavond heb gehad. Na alle ellende van de afgelopen maanden en waarin ik mezelf zo ben tegengekomen omdat ik niks kon verdragen qua prikkels. Gisteravond een feest van iemand die 50 werd. Ik heb de hele avond staan kletsen, dansen en gezellig zijn, we hadden zelfs onze taxi later laten komen dan eerst afgesproken. En zelfs vandaag heb ik nog energie over. Zo ontzettend blij mee
Nou dat bedoelde ik dus met dat ik blij ben dat mijn kinderen niet voetballen. Je zult dat thuis de hele dag hebben
Voordeel van eigen kinderen is wel dat je ze kan sturen. Dus als ik echt zat ben dan is 't afgelopen. Is op een camping toch lastiger. Maar meestal ben ik blij als ze buiten spelen ipv de eeuwige schermpjes.