Ik heb net gebeld en krijg waarschijnlijk verlenging had nu 30 pillen gehad, 3x daags 2 pillen pillen. Was nu 3 dagen nodig, denk dat achteraf 6 of 7x pakken ook genoeg was ipv 9. Maar wilde ivm mn verjaardag geen risico dat ik alsnog zou leeglopen Assistente mocht niet zo verlengen dus gaat zo mee in overleg maar ze verwacht geen probleem. Wilde even weten hoeveel ik er nu gebruikt had en hoeveel verschil ik merkte. Als ik vandaag niks meer hoor gaat het recept door naar de apotheek
Ik ben vandaag blij dat ik er voor mijn erg zieke vriendin kan zijn ook al is het woord blij natuurlijk niet op zijn plaats. Zij is erg ziek en haar laatste levensfase is ingegaan. Nog jonge kinderen heeft ze. De pijn van haar dat ze deze kinderen niet op zal zien groeien is groter dan wat dan ook. Ik ben zo trots op haar dat zij brieven heeft geschreven aan haar kinderen voor later waarin ze hun ook aangeeft het leven te omarmen ook al betekent dat in een nieuwe situatie met een eventuele nieuwe relatie voor hun vader. Haar enige wens die haar partner er echt uit heeft moeten trekken met alle geweld van de wereld was dat ze graag wilde dat haar man geen kinderen meer met een ander zou krijgen. Dat was qua verdriet voor haar de druppel. Overlijden en kinderen achterlaten is gruwelijk. De wetenschap dat er wsch een nieuwe partner komt ooit is ook heel moeilijk maar ook daar staat ze zo stoer in. Vandaag laat haar man zich steriliseren voor haar en ik ben bij haar. We wandelen wat, we eten een lekkere salade. Vanmiddag samen nog naar het ziekenhuis en dan hoop ik dat ik haar goed heb kunnen steunen deze kanjer.
Dat ik aan een nieuwe cursus/opleiding ben begonnen en voor de 1ste oefentoets een 9.2 heb gehaald en voor de 2de een 10. Daarnaast voor mijn huiswerk eerste module een 8.5. Hoop dat de trend doorzet
Nog niet, vrijdag is hij gesloten. Ik verwacht deze week de datum voor een eerste gesprek binnen te krijgen! Vind het wel spannend!
Ik ben blij dat de reeks nachtdiensten van m’n man er op zitten, hij slaapt nu tot de middag en dan vanavond weer fijn samen!
Dat er een nieuwe dag is. Voel mij zoveel beter nu. Aanloop naar vaderdag en vaderdag maakten van mij een verdrietig hoopje mens
Ik vind dat altijd lastig wanneer je best rap door de stof heen gaat en een week op nakijken moet wachten maar je eigenlijk door wilt en niet weet of je het begin goed hebt gedaan. Nu met een gerust hart verder. En spannend wbt je sollicitatie, tagg je mij even in het proces omdat ik vaak niet dan wel meldingen krijg.
Dat ik vandaag mijn eerste dag van 5,5 uur gewerkt heb. Zo fijn deze opbouw. Als het zo door gaat kan ik na de zomervakantie weer volledig werken.
Vandaag voor het eerst gekookt op onze nieuwe kookplaat. Het is op inductie. We hebben hem al 6 weken, maar ik durfde er niet mee te koken. Vandaag heb ik het gewoon geprobeerd. Heb er wat extra tijd voor uitgetrokken en een makkelijke maaltijd om te maken. En het is gelukt! Al die tijd spannend gevonden om niks haha. Vrees dat manlief nu niet meer wil koken.
Nu binnen nog de warmte eruit. Plafond van 1e verdieping naar bergzolder hebben we 2 jaar terug laten opvullen ter isolatie. Erg fijn in de winter. Maar met zulke dagen werkt het verkeerd koelt slechter af. Dus hopelijk niet teveel regen zodat er ramen en deuren open kunnen blijven